حرکت به سمت تخصصی شدن حوزه سلامت در هرمزگان ضروری است
کد خبر: 4130320
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

حرکت به سمت تخصصی شدن حوزه سلامت در هرمزگان ضروری است

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه باید به سمت تخصصی شدن حوزه سلامت حرکت کنیم، افزود: ساخت بیمارستان مجهز از لحاظ امکانات و تجهیزات پزشکی و تخصصی باعث تشویق مردم به درمان در استان خواهد شد.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز ۸ فروردین، در دیداری با «حسین فرشیدی» معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: با  استفاده از امکانات دولت  و ظرفیت  خیرین  حوزه  بهداشت و درمان  می‌توان قدم‌های موثری در بخش  سلامت استان برداشت.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌هایی  که مغفول مانده  استفاده از جزایر به ویژه قشم است که با ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران می‌توانیم بیمارستان تخصصی را در قشم راه‌اندازی کرده و با بهره‌مندی از ظرفیت خارج از کشور و برخی از معافیت‌ها و نزدیکی به مرکز استان شاهد پیشرفت در حوزه سلامت باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان ما دچار عقب افتادگی بیشتری  نسبت به سایر استان‌ها هستیم و برون‌رفت از این شرایط، هدف‌گذاری همراه با برنامه مطالعاتی با کار همه جانبه را می‌طلبد.

عبادی‌زاده با بیان اینکه باید به سمت تخصصی شدن حوزه سلامت حرکت کنیم، افزود: ساخت بیمارستان مجهز از لحاظ امکانات و تجهیزات پزشکی و تخصصی باعث تشویق مردم به درمان در استان خواهد شد. در سطوح پایین‌تر نیز ساخت درمانگاه‌های خیریه برای مردم در شهرستان‌ها و با امکانات محدودتر نیز بایستی هدفگذاری شود.

وی در پایان یادآور شد: باید برنامه‌ریزی جامع و بلندمدت را در تمام حوزه‌ها از سلامت گرفته تا اقتصاد و سایر به وجود آوریم؛ چراکه نگاه بلندمدت سبب بروز اتفاقات خوبی در سطح استان هرمزگان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha