ضرورت تدوین نقشه جامع جزیره هرمز
کد خبر: 4128322
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

ضرورت تدوین نقشه جامع جزیره هرمز

امام جمعه بندرعباس گفت: باید یک نقشه جامع از جزیره هرمز تدوین شود تا تمام فعالیت‌های عمرانی و سایر خدمات مطابق با آن پیش رود.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 24 اسفندماه، در آیین بهره‌برداری از ۱۱۵۰ پروژه عمرانی در جزیره هرمز، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه مردم جزیره هرمز شایسته خدمات‌دهی فراوان هستند، اظهار کرد: مردم جزیره هرمز در دفاع مقدس ۴۰ نفر شهید برای انقلاب تقدیم کرده است. مردمی که در دفاع از حریم ولایت در خط مقدم هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشات خود نیز تأکید بر توجه ویژه به مردم هرمز دارند.

وی با اشاره به اینکه باید یک نقشه جامع از جزیره هرمز پیش‌بینی شود تا تمام فعالیت‌های عمرانی و سایر خدمات مطابق با آن پیش رود، افزود: دو دغدغه مهم مردم جزیره هرمز مسکن و اشتغال مردم است که اگر حل شود، ریل طبیعی زندگی مردم نیز به جریان می‌افتد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در ادامه با تشکر از ساخت ۱۰۰ واحد مسکن در جزیره هرمز توسط نیروی زمینی سپاه، عنوان کرد: با این اتفاق متقاضی جدید مسکن رو به کاهش است. سپاه همواره در شرایط سخت از سیل تا زلزله، به صورت جهادی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند.

انتهای پیام
captcha