اعزام گروه‌های جهادی به سواحل خلیج‌فارس در ایام نوروز
کد خبر: 4128283
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

اعزام گروه‌های جهادی به سواحل خلیج‌فارس در ایام نوروز

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه حضور نیروهای جهادی در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، یک ظرفیت و فرصت بی‌بدیل برای اجرای برنامه‌های پویای فرهنگی است، از اعزام گروه‌های جهادی به سواحل استان برای خدمات‌رسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مردم خبر داد.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل این نهاد، در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان با موضوع «ماه مبارک رمضان و عید نوروز»، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رمضان، ماه خودسازی و تطهیر نفس، عبادت و بندگی خدا و ماه نزول قرآن و میهمانی خداست و ضرورت دارد زمینه حضور مؤمنین را در مراسمات و این مناسبت الهی در مساجد فراهم کنیم.

وی با اشاره به هم‌زمانی ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: در این ایام فرصت‌های فراوانی برای کسانی که دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را دارند فراهم شده تا در قالب برنامه‌های مهم، اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در ایام نوروز مسافران و گردشگران زیادی وارد استان خواهند شد و برنامه ریزان حوزه فرهنگ باید با مخاطب شناسی و رونق برنامه‌های فرهنگی و پویا بتوانند هم حرف نظام و انقلاب را به گوش همه آحاد مردمی برسانند و هم زمینه نشاط و پویایی آنان را فراهم کنند و این مهم جزء مطالبات مقام معظم رهبری است.

حقانی با اشاره به اینکه حضور نیروهای جهادی در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، یک ظرفیت و فرصت بی‌بدیل برای اجرای برنامه‌های پویای فرهنگی است، افزود: با توجه به استقبال اقشار مختلف از تشکیل گروه و فعالیت‌های جهادی، خوشبختانه امسال تمهیداتی برای اعزام گروه‌های جهادی اندیشیده شده است.

وی در پایان یادآور شد: گروه‌های جهادی در سنوات گذشته در ایام تعطیلات انگیزه و شور مضاعفی در خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق بوستان‌ها، سواحل، نمایشگاه‌ها و به ویژه نقاط کم برخوردار کشور را به وجود آوردند تا به این صورت شادی‌ها و احساسات پاک عاطفی را بین مردم تقسیم کنند که شایسته قدردانی است.

انتهای پیام
captcha