آغاز ثبت‌نام ششمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» در میناب
کد خبر: 4127788
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

آغاز ثبت‌نام ششمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» در میناب

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان میناب از آغاز ثبت‌نام ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت ویژه قرآن آموزان و نخبگان قرآنی در میناب خبر داد.

رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت ویژه قرآن آموزان و نخبگان قرآنی در میناب

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن کریم، مصطفی کریمی‌زاده، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان میناب، روز گذشته، 21 اسفندماه، اظهار کرد: قرآن آموزان دختر و پسر میناب برای نخستین بار در رقابت‌های شوق تلاوت شرکت می‌کنند و کار ثبت‌نام ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت ویژه قرآن آموزان و نخبگان قرآنی در میناب آغاز شده است.

وی با بیان اینکه دختران و پسران قرآن آموز در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی به رقابت می‌پردازند، افزود: پس از ثبت‌نام تاریخی قرآن آموزان میناب و کسب مقام نخست، مجوز حضور قرآن آموزان در رقابت‌های شوق تلاوت از سوی دبیرخانه طرح ملی تلاوت صادر شده است.

کریمی‌زاده با اشاره به اینکه مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی در استان به صورت مجازی بوده و مرحله نهایی در ساری به صورت حضوری خواهد بود، تصریح کرد: رقابت‌های شوق تلاوت با حضور همه استان‌ها با هدف شناسایی و کشف استعدادها بوده و در کنار آن بهره‌مندی از اساتید بزرگ قرآنی برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان میناب در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در رقابت‌های شوق تلاوت به تارنمای melitelavat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha