فراخوان نمایشگاه گروهی عکس «هرمزگان من» منتشر شد
کد خبر: 4127635
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

فراخوان نمایشگاه گروهی عکس «هرمزگان من» منتشر شد

فراخوان برگزاری نمایشگاه گروهی عکس تحت عنوان «هرمزگان من» با موضوع طبیعت فصل بهار، گردشگری و آداب و رسوم بومی استان هرمزگان منتشر شد.

فراخوان نمایشگاه عکس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان هرمزگان با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با هدف گردآوری و نمایش آثار ارزشمند هنر عکاسی در جهت توجه به اقتصاد هنر و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان هرمزگان، کمک به رونق اقتصادی منطقه و حمایت از شاغلین بومی استان، ایجاد ظرفیت فروش آثار هنر عکاسی و همچنین ارتقای سواد بصری و پویایی هنر عکاسی در استان هرمزگان، نمایشگاه گروهی عکس تحت عنوان «هرمزگان من» را برگزار می‌کند.

موضوع آثار جهت پذیرش شامل «طبیعت فصل بهار»، «گردشگری» و «آداب و رسوم بومی استان هرمزگان» بوده و شرکت در این نمایشگاه برای تمام عکاسان آماتور و حرفه‌ای آزاد و رایگان است. همچنین هر عکاس می‌تواند ۳ فریم از بهترین آثار خود را برای انتخاب توسط برگزارکنندگان ارسال کند.

عکس باید با ادیت مناسب و بدون اغراق و در ابعاد ضلع بزرگ ۱۲۰۰ پیکسل و کیفیت مناسب ارسال شود و پس از انتخاب اثر فایل اصلی و قابل چاپ از عکاس دریافت خواهد شد. به هر اثر راه یافته به نمایشگاه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به عنوان حق‌التألیف پرداخت خواهد شد.

به تمامی صاحبان آثار در نمایشگاه، گواهی شرکت از سوی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان هرمزگان اعطا می‌شود. برای تمامی آثار راه‌ یافته به نمایشگاه، شناسنامه صادر شده و برای فروش عرضه خواهند شد و تمام حقوق مادی و فروش آثار به صاحب اثر تعلق می‌گیرد.

ارسال‌کننده اثر از طرف برگزارکننده، خالق و صاحب اثر محسوب می‌شود و به صورت قانونی تألیف اثر ارسالی را پذیرفته است. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، صاحب اثر باید پاسخگو باشد و برگزارکننده هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهد داشت.

آخرین مهلت ارسال آثار ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا این تاریخ به نشانی اینترنتیiycsphoto.bnd@gmail.com  ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha