دشمن برای تحریف واقعیت از هر حربه‌ای استفاده می‌کند
کد خبر: 4124716
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

دشمن برای تحریف واقعیت از هر حربه‌ای استفاده می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه دشمن برای تحریف واقعیت از هر حربه‌ای استفاده و ایجاد شبهه می‌کند، گفت: او با سرمایه‌گذاری عظیم درصدد است تا دستاوردهای نظام اسلامی را از بین برده و مردم را نسبت به انقلاب مأیوس کند.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، شب گذشته، 7 اسفندماه، در جمع مردم محله آیت‌الله غفاری در بندرعباس، اظهار کرد: امروز به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) جنگ، جنگ روایت‌ها است. روایت اگر به درستی بیان نشود، تحریف اتفاق می‌افتد و اگر تحریف در جامعه رسوخ و سلطه پیدا کرد عقاید از بین می‌رود و تاریخ می‌کند.

وی افزود: دشمن برای اینکه واقعیت را تحریف کند از هر حربه‌ای استفاده و ایجاد شبهه می‌کند و با سرمایه‌گذاری عظیم در حوزه رسانه درصدد است تا دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را از بین ببرد و مردم را نسبت به انقلاب مأیوس کند. اگر انحطاط در جامعه رخ دهد، این مسئله خوب و بد را نمی‌شناسد و گریبان همه را خواهد گرفت و همه به راه باطل خواهد کشاند.

حقانی عنوان کرد: محلات کشور جزئی از افتخاراتمان هستند و دشمن در تلاش است تا قومیت و تعصبات قومی و قبیله‌ای را از مردم بگیرد و همه به ویژه قدیمی‌ترها و بزرگان وظیفه دارند، روایت صحیحی از ایران و ایرانی در جامعه تبیین کنند.

وی در پایان از همه رسانه‌های کشور خواست در راستای حفظ نظام و دستاوردهای عظیم آن با تلاش و پشتکار در راه تبیین دستاوردهای انقلاب، بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب دست به جهاد رسانه‌ای زنند.

انتهای پیام
captcha