آغاز مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان
کد خبر: 4123283
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

آغاز مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه هرمزگان از آغاز مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان خبر داد.

مسابقات ملی مناظرات دانشجویان هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، صادق یوسفی‌یگانه، مدیر سازمان دانشجویان این واحد، امروز، اول اسفندماه، اظهار کرد: مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان هرمزگان به مدت سه روز از ۱ الی ۳ اسفند در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸ تیم از دانشگاه‌های استان شامل علمی کاربردی، علوم پزشکی، آزاد اسلامی، هرمزگان، فرهنگیان در این مسابقات حضور خواهند داشت، عنوان کرد: در پایان این مسابقات یک تیم به مرحله منطقه‌ای راه خواهند یافت. امیدواریم این مناظرات بتواند بیش از پیش به ارتقای فرهنگ گفت‌وگو در جامعه بینجامد.

یوسفی‌یگانه بیان کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» با هدف ایجاد بستری برای کمک به توسعه فرهنگ گفت‌وگو، تولید علم و اندیشه دینی، تقویت روحیه حق و حق‌طلبی، مهیا کردن فرصتی برای آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و باورپذیر برای دانشجویان برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه هرمزگان در پایان ترویج آداب گفت‌وگوی هدفمند را از نتایج مناظره‌های دانشجویی دانست و یادآور شد: برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ گفت‌وگو بر اساس دلایل مستحکم و علمی بین نسل جوان است.

انتهای پیام
captcha