حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند
کد خبر: 4121381
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند

رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور گفت: حضور پرشور مردم در مراسم ۲۲ بهمن امسال، مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر کرد و باید عزم و تعهد بیشتری برای خدمت به مردم ایجاد شود.

دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سید احمدرضا دستغیب، رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور، امروز، 22 بهمن‌ماه، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر بندرعباس، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه علاوه بر تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، بهترین شکل مطالبه‌گری برای حل مشکلاتی است که توجه به دستورات رهبر معظم انقلاب، تنها کلید آن‌هاست.

وی افزود: بسیاری از مشکلاتی که اکنون در کشور دیده می‌شود سال‌ها پیش توسط رهبر معظم انقلاب بیان شد اما متأسفانه به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفت. اقتصاد مقاومتی و اشتغال را می‌توان مصادیق راهبردهای آینده‌نگرانه ایشان دانست.

وی ادامه داد: رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم ظرفیت اصلاح امور و برگرداندن امور به مسیر صحیح را دارند و پاک دستی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رییسی و یارانش نیز بارقه امید را در مردم بیشتر کرده است. مردمی بودن مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی است و حضور پرشور مردم در مراسم ۲۲ بهمن امسال، مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر کرد و باید عزم و تعهد بیشتری برای خدمت به مردم ایجاد شود.

رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور تصریح کرد: برخلاف تصور دشمنان، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها بهتر از گذشته، کشور را خواهند ساخت. کسی که بین مردم یاس ایجاد کرده و یا امیدی به بهبود و اصلاح امور ندارد شایسته پست گرفتن و مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

دستغیب اضافه کرد: مردم باید در کانون توجه مسئولان باشند تا به سمت شرایط مطلوب حرکت کنیم و دیوان محاسبات و سایر نهادهای نظارتی نیز از تلاش‌های دولتی و بخش خصوصی که در راستای اشتغالزایی و کمک به حل مشکلات کشور باشد، حمایت می‌کند. هیچ کس از نظارت های دیوان محاسبات مصون نیست و با کمک مردم از بیت‌المال دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تعرضی به آن صورت گیرد. افراد باید در برابر کوچک‌ترین تضییع حق مردم پاسخگو باشند.

وی ضمن قدردانی از مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در خصوص نظارت بر بودجه شرکت های دولتی که خصوصی شده اند، عنوان کرد: امیدواریم با تصویب نهایی این مصوبه در صحن علنی مجلس، زمینه این نظارت فراگیر بیش از پیش فراهم شود.

دستغیب با اشاره به ذخایر و توانمندی‌های کشور، اظهار کرد: برخورداری ایران از مواهب گوناگون موجب طمع‌ورزی دشمنان از گذشته دور به این آب و خاک شده که این طمع‌ورزی و عناد و کینه، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر شد.

وی حوادث تاریخی از رگ زدن امیرکبیر گرفته تا شهادت میرزا کوچک خان و رییسعلی دلواری تا تحمیل 8 سال جنگ به مردم ایران پس از پیروزی انقلاب را از مصادیق دشمنی‌های دیرینه طمع ورزان به ایران دانست و گفت: در گذشته، در هر جنگ و حادثه تاریخی بخشی از خاک ایران جدا می‌شد اما در نظام جمهوری اسلامی نیروهای مسلح و مردم اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور جدا شود.

رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور در پایان یادآور شد: امیدوارم با مجموعه اقداماتی که به تازگی برای رشد و شکوفایی اقتصادی در نظر گرفته شده، کشور به سمت شرایط مطلوب‌تری پیش برود.

انتهای پیام
captcha