دوست و دشمن فردا نظاره‌گر ملت ایران است
کد خبر: 4121156
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

دوست و دشمن فردا نظاره‌گر ملت ایران است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: فردا روز بزرگ ملت ایران و متفاوت با سال‌های گذشته است؛ چراکه ملت ایران با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حرف‌های خود را با دنیا خواهند زد و دوست و دشمن فردا نظاره‌گر خواهند بود.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، ظهر امروز، 21 بهمن‌ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار کرد: این امام همام سه ویژگی در مبارزات خود داشتند، نخست شفاف‌سازی در همه زمینه‌ها و به ویژه بحث ولایت، دوم تقیه در مبارزات که به صورت مخفی با حکومت به مبارزه می‌پرداختند و در آخر نیز نیروهای خود را در دل حکومت قرار داده بودند.

وی بیان کرد: فردا روز بزرگ  ملت ایران و متفاوت با سال‌های گذشته است؛ چراکه ملت ایران با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حرف‌های خود را با دنیا خواهند زد و دوست و دشمن فردا نظاره‌گر ملت ایران خواهد بود. اطمینان خواهیم داد که این انقلاب اسلامی توسط ملت ایران بنیان گذاشته شده و رسالت تمدن سازی را دارد و باید این انقلاب بسترساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: دشمنان و منافقان در چندین ماه گذشته که ملت ایران را زیر فشار تبلیغات و رسانه‌های خود قرار داده بودند و حرف‌های مفتی علیه ملت و انقلاب ایران می‌زدند، جواب نخست را در همان اغتشاشات گرفتند اما جواب کوبنده و اصلی را در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافت می‌کنند.

عبادی‌زاده عنوان کرد: شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بعد از ۴۳ سال همیشه زنده است و بوی تازگی می‌دهد و مردم بر اساس منطق نمی‌توانند دست از این شعارها بردارند. در گام دوم انقلاب اسلامی نیز جوانان و نسل بالنده و پرانرژی امروز بدانند که این شعارها کهنگی ندارند و آرمانی و ثابت هستند.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اوج ننگ و اوج ذلت برای مردم ما بود، بیان کرد: استقلال‌خواهی و آزادی‌خواهی از شعارهای پایه‌ای انقلاب اسلامی ایران بود که نباید زیر یوغ دشمن و نوکر اجانب باشیم بلکه باید روی پای خود بایستیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اضافه کرد: ملت ایران در میان همه ملت‌های دوست و دشمن تنها ملتی است که در دنیا حرف خود را می‌زند. عدالت و رفع تبعیض در همه حوزه‌های فردی، اجتماعی، علمی، آموزشی و اقتصادی از دیگر آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بوده و امروز شاهد هستیم در بخش آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، درآمدهای کشور به سمت و سوی مناطق محروم سرازیر می‌شود.

عبادی‌زاده ادامه داد: امروز خدمات انقلاب اسلامی حتی در دورترین و محروم‌ترین نقاط استان و کشور در زمینه راه‌سازی، آب‌رسانی، برق‌رسانی و بهداشت و درمان گسترده است و ملت ایران زیر سایه انقلاب اسلامی در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به زلزله خوی از همه مردم ایران خواست تا به مردم این منطقه کمک کنند و در ادامه افزود: حادثه اکنون برای مردم خوی رخ داده و ممکن است فردا برای ما رخ دهد و لذا باید غمخوار هم باشیم و به هم در بلایا و بحران‌ها کمک کنیم. زلزله بسیار بزرگی نیز در ترکیه و سوریه رخ داده و لذا از نهادهای حمایتی بین‌المللی می‌خواهیم تا به مردم سوریه نیز در این حوادث کمک کنند.

عبادی‌زاده ضمن اعلام همدردی آسیب دیدگان زمین‌لرزه ترکیه و سوریه، بیان کرد: بسیاری از کشور‌ها برای حمایت از آسیب دیدگان ترکیه و سوریه اقدام کردند، اما برخی از کشور‌های غربی به بهانه تحریم از کمک به مردم سوریه خودداری کردند تا پوشالی بودن ادعای حقوق بشر آن‌ها نمایان شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به عفو عمومی و پدرانه رهبر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: این عفو عمومی بسیار حکیمانه بود و دشمنان را غافلگیر و سردرگم کرد. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) گام بلندی برداشتند و با ابراز ندامت افراد پاک اما جاهل و غافل آنان را مورد عفو قرار دادند که آب سردی بر همه دسیسه‌ها و دردهایی بود که دشمن ایجاد کرده است.

عبادی‌زاده در پایان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در این اغتشاشات، حکیمانه مسائل را مدیرت کردند و یکی از گام‌های اصلی در این مسائل همین عفو عمومی افراد غافل و جاهل بود. ایشان از خواص نیز خواستند که صفوف خود را از دشمن جدا کنند. مقام معظم رهبری بارها مواضع دشمن را با تبیین روشنگری و بصیرت افزایی خود منهدم کردند و نتیجه آن نیز این بوده که ملت ایران به خوبی اغتشاشات را مدیریت کرد و نیروهای مسلح و امنیتی در تمامی این لحظات با تدبیر رفتار کردند.

انتهای پیام
captcha