انقلاب اسلامی به زنان حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بخشیده است
کد خبر: 4119875
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان:

انقلاب اسلامی به زنان حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بخشیده است

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه باید بستری را فراهم کنیم که زنان بتوانند ظرفیت‌های خود را در جامعه به منصه ظهور برساند، گفت: انقلاب اسلامی ایران به زنان حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بخشیده است.

حجت الاسلام میرزایی مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی، مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان، امروز، 16 بهمن، در دوره آموزشی جامعه‌شناسی فرهنگی که با حضور کارشناسان فرهنگی استان در اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی ایران به زن زندگی و حیات بخشید.

وی افزود: در دنیای امروز زنان با حفظ حجاب اسلامی توانستند نقش مهمی را در پیشرفت جامعه ایفا کنند اما بعضی فکر می‌کنند زن بدون حجاب به آزادی واقعی می‌رسد یا به عبارتی به زن حیات می‌بخشند این در حالی است که زن بدون پوشش و حجاب دچار تزلزل شده و جایگاه خود را از دست می‌دهد.

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان ادامه داد: اگر بخواهیم زندگی را به معنای واقعی معنا کنیم باید بستری را فراهم کنیم که زن بتواند ظرفیت‌های خودش را در جامعه به منصه ظهور برساند. انقلاب اسلامی ایران به زن حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بخشید. مشارکت حداکثری دختران در کنکور، حضور بانوان در ادارات و سایر مشاغل بیانگر این موضوع است.

میرزایی در پایان یادآور شد: در جامعه امروزی، انقلاب اسلامی ایران به زن بها داده و این قشر تأثیرگذار جامعه به راحتی می‌تواند در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی فعالیت کند. این امر بیانگر آن است که ما به خوبی توانسته‌ایم شعار زن، زندگی، آزادی را به معنای واقعی آن محقق سازیم.

انتهای پیام
captcha