شناسایی استعدادهای قرآنی بندرلنگه با برگزاری جلسات آموزشی
کد خبر: 4119690
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

شناسایی استعدادهای قرآنی بندرلنگه با برگزاری جلسات آموزشی

مسئول دارالقرآن شهرستان بندرلنگه از برگزاری جلسات آموزشی صوت و لحن قرآن کریم در حسینیه حداد واقع در این شهرستان خبر داد و گفت: این جلسات با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی، پرورش و معرفی آن‌ها به جامعه برگزار شد.

جلسه آموزش قرآن در بندرلنگه

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، قادر حمیدزاده، مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، امروز، 16 بهمن‌ماه، اظهار کرد: سلسله جلسات آموزشی صوت و لحن قرآن کریم با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی، پرورش و معرفی آن‌ها به جامعه در حسینیه حداد شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن، تصریح کرد: فصیح خوانی و خواندن با لحن قرآن کریم باعث تأثیر بیشتر بر روح و روان فرد و افراد جامعه می‌شود و کسی که قرآن را فصیح و با لحن بخواند می‌تواند در آموزش بقیه افراد جامعه نیز مثمر ثمر باشد.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی بندرلنگه بیان کرد:‌ آثار و برکات قرآن آموزی در جامعه کاملاً مشهود و ملموس است و افرادی که با قرآن مأنوس هستند کمتر دچار آسیب و خطا می‌شوند. تلاوت قرآن باعث جلای دل‌ها و نورانیت قلب، تقویت ایمان و بهره‌مندی از آثار هدایتگر این کتاب بزرگ آسمانی بوده و قرآن کریم تنها کتاب راهنمای و هدایت کننده متقین است.

وی با اشاره به اینکه انس و تلاوت با قرآن سبب افزایش رزق و روزی می‌شود، عنوان کرد: انس با قرآن نه‌تنها در سعادت اجتماعی و این دنیا مؤثر است بلکه در آخرت نیز کسب سعادت و رستگاری انسان می‌شود. ان‌شاءالله همه ما بتوانیم با انس و تلاوت با قرآن از رهروان حقیقی و واقعی کلام خداوند باشیم.

انتهای پیام
captcha