اعلام ویژه ‌برنامه‌های دهه فجر در هرمزگان
کد خبر: 4118625
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

اعلام ویژه ‌برنامه‌های دهه فجر در هرمزگان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان جزئیات ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در این استان را اعلام کرد.

ویژه برنامه های دهه فجر

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز، 11 بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، فردا، 12 بهمن‌ماه ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه رژه موتورسواران در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رژه موتورسواران از فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ تا گلزار شهدا بندرعباس است، تصریح کرد: سخنران این مراسم «سردار غلامشاهی» فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه است. نواختن زنگ انقلاب در دبستان دخترانه شاهد فاطمه نیک ناحیه دو بندرعباس نیز از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

ایمانی‌فرد با اشاره به اینکه فردا به همین مناسبت بوق قطارها، کشتی‌ها و شناورها در بندر شهید رجایی و دیگر بنادر و جزایر هرمزگان نیز به صدا در می‌آید، عنوان کرد: ویژه‌برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی در دیگر شهرستان‌ها، بخش و دهستان‌ها نیز اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان یادآور شد: مراسم میهمانی لاله‌ها نیز ۱۳ بهمن در نخستین پنجشنبه دهه فجر، ساعت ۱۵ با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان در گلزار شهدا بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha