اجرای بیش از ۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی در هرمزگان به مناسبت دهه فجر
کد خبر: 4117906
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

اجرای بیش از ۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی در هرمزگان به مناسبت دهه فجر

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از اجرای بیش از ۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی به مناسب ایام‌الله فجر در این استان خبر داد.

باوقار رئیس بسیج سازندگی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان، سرهنگ یاسین باوقار، رئیس این نهاد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: به مناسب دهه فجر بیش از ۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی در راستای عمل به آرمان‌های انقلاب و ضرورت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت و اجرای این تعداد طرح افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است، افزود: طرح بزرگ آب‌رسانی به مناطق محروم، افتتاح زمین ورزشی، افتتاح خانه بهداشت و افتتاح راه مواصلاتی از شاخص‌ترین طرح‌های افتتاحی بسیج سازندگی هرمزگان در دهه فجر است که برای اجرای این طرح‌ها ۳۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: بسیج سازندگی هرمزگان در راستای خدمت به محرومان جامعه و اجرایی کردن فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم و همچنین در جهت عمق‌بخشی و توسعه و کارآمدی انقلاب با استفاده از ظرفیت‌های موجود اقدام به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، سخت گذر(صعب‌العبور) و کمتر توسعه‌یافته در سطح استان کرده است.

باوقار در پایان یادآور شد: همچنین بسیج سازندگی هرمزگان در دهه فجر امسال در عرصه اشتغال و کارآفرینی، راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال و کارآفرینی را در سطح استان دارد و در قالب طرح ازدواج آسان با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و افزایش جمعیت نیز ۶۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha