رفع مشکلات قضایی مددجویان در اولویت محاکم قضایی هرمزگان است
کد خبر: 4117095
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

رفع مشکلات قضایی مددجویان در اولویت محاکم قضایی هرمزگان است

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان گفت: رفع مشکلات قضایی مددجویان در اولویت محاکم قضایی استان است و با نگاه رأفت اسلامی درخواست و پرونده‌های آنان بررسی می‌شود.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مجتبی قهرمانی، رئیس‌کل دادگستری استان، شب گذشته، چهارم بهمن‌ماه، به همراه سرپرست و قضات اجرای احکام دادسرای بندرعباس با حضور در زندان مرکزی این شهرستان ضمن دیدار با جمعی از مددجویان، مسائل قضایی آن‌ها را بررسی و دستورات لازم جهت بهره‌مندی آن‌ها از تأسیسات قانونی و قضایی را صادر کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان مرکزی بندرعباس تدابیر لازم از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان اتخاذ شده است، افزود: سیاست قوه قضاییه بهره‌مندی حداکثری مددجویان از تأسیسات قانونی است و در این راستا شاهد تلاش جدی و تعامل مثبت مراجع قضایی و اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان در تحقق این امر هستیم.

قهرمانی همچنین عنوان کرد: رفع مشکلات قضایی مددجویان در اولویت محاکم قضایی استان است و با نگاه رأفت اسلامی درخواست و پرونده‌های آنان بررسی می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان در این دیدار ضمن تماس با تعدادی از مسئولان قضایی، دستوراتی راه گشا به منظور تخفیف و تبدیل قرارهای تأمین تعدادی از مددجویان زن را صادر کرد. دیدار چهره به چهره با محکومان بند نسوان و بند نظام و همچنین پیگیری مطالبات آن‌ها و اعطای تسهیلات قانونی نیز از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

انتهای پیام
captcha