اقدامات تبلیغاتی دشمن افزایش محبوبیت سپاه را در پی دارد
کد خبر: 4116160
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

اقدامات تبلیغاتی دشمن افزایش محبوبیت سپاه را در پی دارد

امام جمعه بندرلنگه با صدور بیانیه‌ای، تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط پارلمان اروپا را محکوم کرد و گفت: بی‌شک این‌گونه اقدامات تبلیغاتی دشمن بر محبوبیت سپاه پاسداران خواهد افزود و شاهد موفقیت‌های بیشتر این مجموعه مبارک خواهیم بود.

حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا، امام جمعه شهرستان بندرلنگه، امروز، اول بهمن‌ماه، با صدور بیانیه‌ای، تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط پارلمان اروپا را محکوم کرد.

در متن بیانیه امام جمعه بندرلنگه آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

{قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ}: به دشمنان بگوئید از خشم بمیرید. سوره آل عمران، آیه ۱۱۹.

امام خمینی(ره): اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

اقدام سخیف پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از اغتشاشگران که از سر عجز و عصبانیت از شکست در توطئه اخیر علیه ملت شریف ایران اسلامی است را به شدت محکوم می‌کنیم.

سپاه بخشی از پیکره مردم شریف ایران اسلامی است که بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی فعالیت می‌نماید. تروریستی خواندن چنین مجموعه‌ای که فعالیت آن قانونی و کاملاً در مبارزه با تروریست‌های منطقه است بر خلاف همه قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل بوده و محکوم است.

بی‌شک این‌گونه اقدامات تبلیغاتی دشمن بر محبوبیت سپاه پاسداران خواهد افزود و شاهد موفقیت‌های بیشتر این مجموعه مبارک خواهیم بود.

ما بر اساس قوانین بین‌المللی حق مقابله به مثل برای تروریستی قلمداد کردن نیروهای کشورهای هتاک را برای خود محفوظ دانسته و چنانچه این حماقت خود را جبران ننمایند با مشکلات عدیده‌ای از سوی رزمندگان جبهه مقاومت مواجه خواهند شد.

{أنا من المجرمین منتقمون} ما از مجرمین انتقام خواهیم گرفت. سوره سجده، آیه ۲۲»

انتهای پیام
captcha