تروریستی خواندن سپاه نتیجه استیصال دشمنان است
کد خبر: 4115933
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

تروریستی خواندن سپاه نتیجه استیصال دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: طرح موضوع قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی عملی بی‌شرمانه و نتیجه استیصال دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، 30 دی‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رجب، اظهار کرد: همه ما باید ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان را قدر بدانیم و از این دریچه‌های ورود به ماه خدا، نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به ندای فرشتگان الهی در شب اول ماه رجب و با بیان اینکه این‌الرجبیون فیضی از جانب خدا برای مؤمنان هستند، تصریح کرد: بزرگان اخلاق بر استغفار در ماه رجب تأکید فراوانی دارند و از اکنون باید خودمان را برای شب‌های قدر آماده کنیم. در روایات بسیاری به روزه گرفتن در ماه مبارک رجب سفارش شده و از 13 الی 15 ماه رجب نیز ایام اعتکاف است و روزه گرفتن در این روزها بسیار فضیلت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه هرگونه اقدام علیه سپاه پاسداران و تلاش برای تروریستی دانستن آن با اقدام متقابل و برخورد شدیدتر روبرو خواهد شد، افزود: چنانچه اتحادیه اروپا در این زمینه اقدامی کند، ایران نیز نیروهای آن‌ها در تمامی جهان و از جمله خلیج‌فارس را تروریست دانسته و مانند یک سازمان تروریستی با آن‌ها برخورد خواهد کرد و قطعاً در چنین فضایی کشورهای خارجی بیشتر متضرر خواهند شد.

عبادی‌زاده اضافه کرد: طرح موضوع قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی عملی بی‌شرمانه است؛ چراکه سپاه پاسداران و سردار شهید سلیمانی یک نیروی تروریستیِ ساخت اروپا و غرب به اسم داعش را منهدم کردند. چنین اقداماتی نتیجه استیصال دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی است.

وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده هرگاه دشمنان در عرصه داخلی ایران شکست می‌خورند به تحرکات در فضای بین‌المللی و جنگ دیپلماسی روی می‌آورند، عنوان کرد: اوایل دولت نهم نیز اروپایی‌ها با خارج کردن سفیرانشان از ایران به جنگ دیپلماسی روی آوردند اما بعد از مدتی با سرشکستگی، دوباره سفیرانشان را به ایران فرستادند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در پایان یادآور شد: دشمنان با وجود برنامه‌ریزی‌های دقیق، باز هم برخی عوامل مهم درباره ایران را نادیده گرفته و به همین دلیل در محاسبات و نتیجه‌گیری نهایی شکست می‌خورند. جایگاه ایمانی مردم ایران، توکل آنان و جاری بودن فرهنگ شهادت از مهم‌ترین مواردی است که توسط دشمنان نظام جمهوری اسلامی نادیده گرفته شده و هر بار شکست توطئه‌های آنان را رقم می‌زند.

انتهای پیام
captcha