صنایع هرمزگان خدمت به محرومین را در دستور کار قرار دهند
کد خبر: 4115545
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

صنایع هرمزگان خدمت به محرومین را در دستور کار قرار دهند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: در قرآن کریم در خصوص خدمت به محرومین تأکیدات فراوانی شده و صنایع استان باید این مسئله را در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خود مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، امروز، 28 دی‌ماه، در مراسم آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در رودان، ضمن قدردانی از خدمت‌رسانی تولیت مدرسه علمیه این شهرستان به جامعه محرومین، اظهار کرد: خدمات ارزشمند و ماندگاری توسط تولیت مدرسه علمیه شهرستان رودان برای محرومین انجام شده که باید این خدمات ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم در خصوص خدمت به محرومین تأکیدات فراوانی شده و صنایع استان باید این مسئله را در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خود مورد توجه قرار دهند، عنوان کرد: خدمت‌رسانی به محرومین توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش لطف و محبتی بوده که خداوند به این مجموعه ارزانی داشته است. شاهد خدمات ارزشمندی در حوزه خدمت‌رسانی به محرومین توسط مدیرعامل این شرکت بوده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان عنوان کرد: در دیداری که با مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش داشتیم، درخواست حمایت این شرکت از محرومین را دادیم که مورد استقبال مدیرعامل این مجموعه قرار گرفت. امروز شاهد آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در شهرستان رودان توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این مجموعه مرتبط با بنیاد مستضعفان است و مسئولیت‌هایی در حوزه اجتماعی دارد که به طور مستقیم به محرومین خدمت می‌کنند، اضافه کرد: بنیاد مستضعفان نیز منتصب به دفتر مقام معظم رهبری است و رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه‌ای جهت خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفان را دارند.

۵۰۰ واحد منزل مسکونی محرومین در رودان بازسازی می‌شوند

سید عباس حسینی، مدیرعامل فولاد کاوه نیز در این مراسم عنوان کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش تلاش خواهیم کرد که کار بازسازی و ترمیم منازل مسکونی محرومین در رودان را آغاز کنیم. در فرهنگ دینی ما آمده است که باید دست یکدیگر را بگیریم و در کتاب آسمانی ما نیز تأکیدات زیادی در خصوص حمایت از محرومین شده است.

وی با بیان اینکه خدمت به محرومین جز وظایف ما است و در این راستا باید بدون هیچ منتی خدمتگزاری کنیم، تصریح کرد: در این راستا تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده محرومین شناسایی شده است که کار ترمیم و بازسازی آن‌ها توسط شرکت فولاد کاوه کیش انجام می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه فولاد کاوه جنوب کیش متعلق به بنیاد مستضعفان است و تمامی سود این شرکت صرف خدمت‌رسانی به محرومین می‌شود، افزود: همواره تأکید رئیس بنیاد مستضعفان این بوده که در کنار بنیاد علوی ما نیز کار خدمت به محرومین را انجام دهیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha