ضرورت بهره‌گیری از مکتب حاج قاسم در پرورش نسل جدید
کد خبر: 4113574
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

ضرورت بهره‌گیری از مکتب حاج قاسم در پرورش نسل جدید

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه بهره‌گیری از مکتب حاج قاسم می‌تواند فرزندانی جسور و با ایمان تحویل جامعه دهد، گفت: امروز که نوجوانان ما با بحران هویتی روبرو هستند، باید مکتب حاج قاسم برای این نسل تبیین شود تا نوجوانان در هیاهوی رسانه‌ای دنیا به دنبال الگو و قهرمان نباشند.

حجت الاسلام فولادی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد فولادی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، شب گذشته، 19 دی‌ماه، در سومین رویداد ملی «مادران قاسم پرور» که با حضور مادران و همسران شهدا در محل فرهنگ‌سرای انقلاب شهر بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: بانوان جامعه باید با مکتب حاج قاسم فرزندانی را تربیت کنند که از آن‌ها سلیمانی‌ها رویش کند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم الگویی تمام عیار از مکتب اباعبدالله(ع) است و وجود نازنین این شهید الگویی برای تمامی آزادی خواهان دنیا شد، تصریح کرد: امروز توجه به ابعاد تربیتی کودکان و نوجوانان باید مورد توجه قرار گیرد و استفاده از مکتب سردار دل‌ها می‌تواند فرزندانی جسور و با ایمان تحویل جامعه دهد.

فولادی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم نشان داد که باید برای خدا کار کنیم و خدمت به مردم بزرگ‌ترین جهاد در راه خداست، عنوان کرد: مقام معظم رهبری از حاج قاسم به عنوان قهرمانی ملی یاد می‌کنند و تعبیر زیبای رهبری از این شهید بزرگوار بیانگر این است که سردار دل‌ها در جایگاه یک قهرمان، یکی از برترین الگوهای تربیتی برای مادران امروز در ایران و جهان است. امروز که نوجوانان ما با بحران هویتی روبرو هستند، باید مکتب حاج قاسم برای این نسل تبیین شود تا نوجوانان در هیاهوی رسانه‌ای دنیا به دنبال الگو و قهرمان نباشند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: حاج قاسم ضمن داشتن ایمان قوی، برای دفاع از مظلوم و برافراشتن پرچم حق در دنیا لحظه‌ای درنگ نکرد و این مهم باعث شد اسم سردار دل‌ها لرزه بر تن دشمنان نظام بیندازد و دشمن حتی از عکس شهید مقاومت در رسانه احساس خطر کند.

وی در پایان یادآور شد: جامعه نیازمند تقویت روحیه ایمان، تقوا و اخلاص در عمل سردار دل‌ها است و این همان مکتبی است که باید در جامعه تبیین شود تا کشور به دست صاحب برحقش امام زمان(عج) برسد. خوشبختانه بانوان کشورمان در ادوار تاریخ نشان دادند که با بینش خود در دفاع از ولایت حاضر هستند و فتنه‌های زمان و دروغ‌های مجازی دشمن باعث نمی‌شود که آن‌ها از اصل دین غافل شوند.

انتهای پیام
captcha