اهانت روزنامه فرانسوی به مرجعیت شیعه نیازمند پاسخی قاطع از سوی مسئولین است
کد خبر: 4113336
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

اهانت روزنامه فرانسوی به مرجعیت شیعه نیازمند پاسخی قاطع از سوی مسئولین است

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان هرمزگان با صدور پیامی توهین روزنامه فرانسوی به مرجعیت شیعه و مقام معظم رهبری را محکوم کرد و گفت: مسئولین به جسارت کنندگان و همه اربابانشان در زمینه‌های سیاسی و فرهنگی پاسخی قاطع و پشیمان کننده دهند.

حجت الاسلام قنبر درویشی دبیر جامعه روحانیت مبارز هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبر درویشی، دبیر این نهاد، با صدور پیامی توهین روزنامه فرانسوی به مرجعیت شیعه و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را محکوم کرد.

در متن پیام درویشی آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

أُولَٰئِکَ لَمْ یَکُونُوا مُعْجِزِینَ فِی الْأَرْضِ وَمَا کَانَ لَهُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِیَاءَ ۘ یُضَاعَفُ لَهُمُ الْعَذَابُ ۚ مَا کَانُوا یَسْتَطِیعُونَ السَّمْعَ وَمَا کَانُوا یُبْصِرُونَ

ﺁﻥ‌ﻫﺎ ﻣﺤﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﺑﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺯﺷﺘﺸﺎﻥ ﺣﺮﻳﻒ ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﺷﻮﻧﺪ، ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺧﺪﺍ هیچ‌کس ‌ﻭ ﻛﺎﺭی ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﻋﺬﺍﺑﺸﺎﻥ ﺩﻭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﺳﺖ، ﺍﮔﺮ بیﺩینی می‌ﻛﻨﻨﺪ، ﺑﺮﺍی ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﻳﮕﺮ ﺗﺤﻤﻞ ﺷﻨﻴﺪﻥ ﻭ ﺩﻳﺪﻥِ ﺁﻳﻪ‌ﻫﺎ ﻭ ﻧﺸﺎﻧﻪ‌ﻫﺎی ﻣﺎ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻨﺪ. (٢٠ / هود)

مدتی است که بنا بر شواهد و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، دنیا در حال گام‌ برداشتن به سمت نظم جدید جهانی است.

بدین جهت علی‌رغم نفوذ روزافزون انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای جغرافیایی و قلب آزادی خواهان جهان، مدعیان دروغینِ قدرت در دنیا، به‌ویژه آمریکا، اسرائیل و برخی از ‌کشورهای غربی و اروپایی برای حفظ و نجات خود از نابودی در حال دست و پا زدن هستند.

از همین رو استکبار جهانی در این سال‌ها از هرگونه حربه‌ای جهت اثبات قدرت پوشالی خود و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده که به فضل الهی و در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» هر بار شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده‌اند.

این روزها و پس از شکست خفت‌بار و ناکام ماندن استکبار و دولت‌های غربی و برخی خائنین منطقه در اغتشاشات اخیر، به‌واسطه یکی از روزنامه‌های معلوم‌الحال و مسبوق به سابقه فرانسوی در حرکتی زشت که نشانگر از نهایت ضعف، ناتوانی و حقارت آن‌ها در مواجهه با درخت تنومند جمهوری اسلامی و همچنین احساس خطر بیش از پیش از نفوذ انقلاب اسلامی و محبوبیت مقام معظم رهبری «حفظه الله تعالی» در عالم است، به مرجعیت شیعه و خاصتاً مقام عظمای ولایت، توهین و جسارت کردند.                           

این‌جانب ضمن اعلام این مطلب که مردم عزیز ما همان‌گونه که در حوادث اخیر هم نشان دادند، تا آخرین نفس پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل «قدس الله نفسه الزکیه» و شهدای گران‌قدر ایستاده‌اند و این حرکت شنیع و جسارت روزنامه فرانسوی را محکوم کرده و از دولتمردان انقلابی جمهوری اسلامی و همه مسئولین محترم می‌خواهم که به جسارت کنندگان و همه اربابانشان در زمینه‌های سیاسی و فرهنگی پاسخی قاطع و پشیمان کننده دهند.»

انتهای پیام
captcha