مدیران کل ارشاد استان‌ها کادرسازی را در دستور کار خود قرار دهند
کد خبر: 4111406
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
معاون وزیر ارشاد:

مدیران کل ارشاد استان‌ها کادرسازی را در دستور کار خود قرار دهند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد گفت: یکی از اولویت‌ها در این وزارتخانه جانشین‌پروری و کادرسازی است که همه مدیران باید این ویژگی را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

سید محمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سید محمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب گذشته، 11 دی‌ماه، در جلسه شورای اداری اداره‌کل ارشاد هرمزگان، که با حضور مدیرکل امور اداری و منابع انسانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها، مدیرکل نوسازی و تحول اداری و رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: حماسه 9 دی نقطه عطف و اتحاد مردم ایران است و در طول تاریخ هر زمان مشکلی برای نظام به وجود آمد این مردم بودند که در صحنه حضور پیدا کرده‌اند و این نشانه وفاداری مردم به نظام و حکومت است.

وی افزود: در آستانه شهادت سردار سلیمانی هستیم و شخصیت آن شهید بزرگوار برای ما مدیران یک درس است. مهم‌ترین شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی ساده زیستی، اخلاص، مردم‌داری، نظم، خوش‌خلقی و ارتباط با جوانان و شهادت‌طلبی است که از خصوصیات آن شهید گرامی بوده و نهادینه‌سازی مکتب ایشان ضرورت کشور است و از آن باید به عنوان الگوی عملی برای بخش‌های مختلف کشور بهره‌برداری کنیم.

اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در وزارت ارشاد در خصوص رفاهیات کارمندان، عنوان کرد: افزایش حقوق‌ها و عدالت در پرداخت‌ها از اولویت‌های من پس از ورود به این وزارتخانه بوده است. با پیگیری‌های مکرر به دنبال ترمیم حقوق کارمندان هستم و برای تحقق این امر تمام خطرات را با جان و دل پذیرا هستیم و عواقب آن را می‌پذیریم تا بتوانیم اندکی از مشکلات همکاران را حل کنیم.

وی بیان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی مظلوم‌ترین دستگاه اجرایی از لحاظ حقوق و مزایا در کشور است و این موضوع یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های وزیر ارشاد در بدو ورود به این وزارتخانه بوده است. با دستور و تأکید ویژه وزیر مقرر شد 10 درصد از بودجه‌این وزارتخانه به معاونت استان‌ها تخصیص داده شود و ماهیانه مبلغی به هر شهرستان تخصیص یابد و همچنین از ماده 80 نیز بودجه‌ای را برای استان هرمزگان در نظر گرفته شود.

اسلامی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با پیگیری‌های وام‌های قرض‌الحسنه‌ای را در اختیار کارمندان قرار دهیم و یکی از مهم‌ترین تأکیدات وزیر ارشاد، حل مشکلات همکاران در تمام زمینه‌ها و به ویژه در مورد بیماری‌های خاص و مسائل ویژه است که در حد توان به این عزیزان کمک خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد در ادامه عنوان کرد: نیروی انسانی سرمایه یک اداره است و ما آن را هزینه نمی‌پنداریم و یکی از اولویت‌ها در وزارتخانه جانشین پروری و کادر سازی است که همه مدیران باید این ویژگی را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی در پایان یادآور شد: یکی از وظایف مدیران این است که حرف همکاران خود را شنیده و مشکلات آنان را بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری کنند. چراکه مردم ولی‌نعمت ما هستند و هر کاری را برای حل مشکلات آن‌ها انجام دهیم در پیشگاه خداوند متعال بدون اجر و پاداش نمی‌ماند.

انتهای پیام
captcha