ضرورت توزیع متوازن اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در هرمزگان
کد خبر: 4111394
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

ضرورت توزیع متوازن اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در هرمزگان

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: توسعه متوازن در هرمزگان نیازمند توازن توزیع اعتبارات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع استان است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، عصر روز گذشته، ۱۱دی‌ماه، در نشست مدیران مدارس علمیه استان، اظهار کرد: با توجه به وجود کاستی‌ها و مشکلات مالی و محدودیت‌های خاص در اداره مدارس اما با برنامه‌ریزی مدیران شاهد ارائه خدمات به طلاب در سراسر استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سرکشی، حضور و ارتباط مستمر با طلاب و روحانیون در مدارس سراسر استان را در دستور کار خود قرار داده‌ام، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های قشر روحانیت، موازی کاری در امور فرهنگی میان دستگاه‌های مربوطه است که با ارائه راهکارهای درون استانی قابل‌حل است.

عبادی‌زاده عنوان کرد: در طول دو سال اخیر توفیقات بسیار خوبی در جلب مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ در استان انجام گرفته و روند کمک‌ها از واگذاری اعتبارات ویژه مسئولیت اجتماعی در حوزه‌های بهداشت و درمان، ورزش و عمرانی با همکاری نمایندگان مجلس و استاندار با حساسیت دنبال می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه یکی از مشکلات در اختصاص اعتبارات در حوزه مسئولیت اجتماعی توازن توزیع است، اضافه کرد: در راستای ایجاد توازن توزیع باید 2 حوزه فرهنگ عمومی و فرهنگ دینی تقویت شوند و این مشکل باید با کار کارشناسی و تلاش مضاعف انجام گیرد.

عبادی‌زاده در پایان با اشاره به اینکه در حوزه برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور جزء 10 استان برتر هستیم، یادآور شد: مسائلی همچون کشف حجاب علنی که با آن روبرو هستیم دغدغه بسیاری از بانوان و آقایان در سطح کشور است و نیازمند تصمیم‌گیری در سطح کلان هستیم و باید تدابیری در راستای آن اندیشیده شود.

انتهای پیام
captcha