کمک بیش از 4 میلیارد تومانی خیران به نیازمندان هرمزگانی
کد خبر: 4110945
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کمک بیش از 4 میلیارد تومانی خیران به نیازمندان هرمزگانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: طی 9 ماهه سال جاری، مردم خیر و نیکوکار هرمزگانی، مبلغ چهار میلیارد و 668 میلیون تومان صدقه به رفع مشکلات نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

جمع آوری صدقات خیرین

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ه) استان، مرتضی بخرد، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی این نهاد، امروز، 10 دی‌ماه، اظهار کرد: کمیته امداد طرح‌های مختلفی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه در دستور کار خود دارد و در همین راستا مردم نوع‌دوست و سخاوتمند با مشارکت در طرح‌های حمایتی این نهاد از جمله پرداخت زکات، صدقه، قربانی، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری و غیره به نیازمندان کمک می‌کنند.

بخرد با اشاره به میزان مشارکت مردم نیکوکار در قالب صدقه، تصریح کرد: طی 9 ماه ابتدایی سال جاری، مردم خیر و نیکوکار هرمزگانی، مبلغ 4 میلیارد و 668 میلیون تومان صدقه به رفع مشکلات نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

وی افزود: از مجموع صدقه جمع‌آوری شده، 2 میلیارد و 942 میلیون تومان از مشترکین صدقه‌های کوچک خانگی، 747 میلیون تومان از صندوق‌های معابر و بزرگ، 7 میلیون تومان از روش‌های نوین الکترونیکی و 972 میلیون تومان صدقه جمع‌آوری شده در مراکز نیکوکاری سطح استان بوده است.

بخرد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین نیکوکار، یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا از طریق کد دستوری #076*8877* به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha