انتشار فراخوان دومین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار در هرمز
کد خبر: 4110939
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

انتشار فراخوان دومین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار در هرمز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز از انتشار فراخوان دومین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز خبر داد.

فراخوان دومین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار در هرمز

به گزارش ایکنا از هرمزگان، وحید امیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز، امروز، 10 دی‌ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فراخوان دومین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز منتشر شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش نمایش و سرود برگزار می‌شود و مونولوگ و کوتاه صحنه‌ای از بخش‌های تئاتر این جشنواره است، افزود: مقاومت، مدافع حرم، مکتب شهید سلیمانی، خلیج‌فارس و آثار فاخر آیینی از محورهای فراخوان این جشنواره هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز تصریح کرد: بخش پژوهش جشنواره نیز شامل موضوعاتی نظیر آثار مرتبط با جزیره هرمز، شهدا و آیین‌های نمایشی هرمزگان است. این جشنواره 15 و 16 دی‌ماه جاری در آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جزیره هرمز برگزار خواهد شد.

امیری در پایان با اشاره به اینکه در پایان این جشنواره به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز نفیسی اهدا می‌شود، یادآور شد: از هر بخش یک اثر پس از تائید در جشنواره به جشنواره استانی معرفی می‌شود.

انتهای پیام
captcha