برپایی نمایشگاه تجسمی و سوگواره کوثر نبی در بندرعباس
کد خبر: 4109425
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

برپایی نمایشگاه تجسمی و سوگواره کوثر نبی در بندرعباس

مدیر اجرایی نمایشگاه تجسمی و سوگواره کوثر نبی گفت: این نمایشگاه بزرگ هم‌زمان با ایام فاطمیه دوم در مجموعه برکه‌های باران در شهر بندرعباس دایر شده است.

نمایشگاه تجسمی و سوگواره کوثر نبی در بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام مسعود کدیور، مدیر اجرایی نمایشگاه تجسمی و سوگواره کوثر نبی بندرعباس، امروز، چهارم دی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه «کوثر نبی» با روایت مصور زندگانی حضرت زهرا(س) از زمان تولد تا شهادت در قالب 10 غرفه با هدف بزرگداشت ایام فاطمیه و آشنایی عموم مردم با سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) برپا شده است.

 وی با بیان اینکه 6 نفر راوی، کار روایتگری مجموعه نمایشگاه تجسمی و سوگواره کوثر نبی در بندرعباس را بر عهده دارند، افزود: این نمایشگاه تا ششم دی‌ماه دایر است. نوبت صبح نمایشگاه ویژه دانش آموزان مدارس است و عموم مردم می‌توانند همه‌روزه عصرها از ساعت 17 تا 22 از این نمایشگاه دیدن کنند.

مدیر اجرایی نمایشگاه تجسمی و سوگواره کوثر نبی بندرعباس تصریح کرد: این نمایشگاه به همت بنیاد جهش قم و با همکاری کانون فرهنگی - هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی پلیس، فعالان فرهنگی محله اسلام‌آباد، سازمان فرهنگی ورزشی بندرعباس و اداره‌کل آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

کدیور با بیان اینکه این نمایشگاه سال نخست در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی پلیس و سال گذشته در مجموعه برکه‌های باران برگزار و با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبرو شد، عنوان کرد: نمایشگاه کوثر نبی در زمینی به مساحت 600 مترمربع در حال برگزاری است.

وی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه در قالب هنرهای تجسمی برپا شده است و در آن سیر زندگانی تاریخی و به هم پیوسته حضرت زهرا(س) از بدو تولد تا شهادت روایت می‌شود و مخاطب همه این صحنه‌ها را با راوی جلو می‌رود و هرکجا سؤال یا شبهه‌ای برای او پیش بیاید همان‌جا پاسخ خود را دریافت می‌کند.

انتهای پیام
captcha