تشییع پیکر 5 شهید گمنام دفاع مقدس در هرمزگان
کد خبر: 4107796
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

تشییع پیکر 5 شهید گمنام دفاع مقدس در هرمزگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: این استان هم‌زمان با سراسر کشور و در ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه(س) میزبان 5 شهید گمنام 8سال دفاع مقدس است.

تشییع پیکر شهدای گمنام

به گزارش ایکنا از هرمزگان، احسان کامرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، شب گذشته، 26 آذر، در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان، اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر کشور و در ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه(س) استان هرمزگان میزبان 5 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه این شهدای گمنام ۳۰ آذرماه وارد هرمزگان می‌شوند و بر روی دست‌های مردم در سراسر شهرستان‌های استان تشییع خواهند شد، تصریح کرد: 5 شهید گمنام پس از تشییع در سراسر استان در 4 شهرستان بندرعباس، میناب، جاسک و قشم خاک‌سپاری می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب برای حضور گسترده اقشار مختلف مردم در آیین تشییع و خاک‌سپاری شهدا، عنوان کرد: فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان با تشکیل ستادهای استقبال شهرستانی تمامی امکانات را به منظور استقبال شایسته از شهدای گمنام بسیج کنند.

وی تجلیل و تکریم از جایگاه رفیع و والای شهدای گران‌قدر را رسالت همگانی دانست و تصریح کرد: برگزاری مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهدای گمنام یک کار فرهنگی و ارزشی بزرگ و فاخر است که نهایت تأثیرگذاری بر جامعه را خواهد داشت. ورود پیکر پاک شهدای گمنام، فضای هرمزگان را عطرآگین و معنوی می‌کند؛ از این رو باید زمینه حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان در مراسم‌های معنوی تشییع شهدای گمنام فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: امنیت، پیشرفت و شکوفایی کشور در سال‌های پیروزی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون رشادت‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها است.

کامرانی در پایان با اشاره به سالگرد شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی متولی با تشکیل ستاد گرامیداشت روز جهانی مقاومت برنامه‌های گرامیداشت مناسبی در شأن این مرد بزرگ جبهه مقاومت و گسترش فرهنگ مقاومت در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام
captcha