برگزاری دوره آموزش مداحی ویژه کودکان و نوجوانان در بندرعباس
کد خبر: 4107627
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

برگزاری دوره آموزش مداحی ویژه کودکان و نوجوانان در بندرعباس

سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی هرمزگان دوره آموزش مداحی ویژه کودکان و نوجوانان (نوگلان حسینی و زینبی) را برگزار می‌کند.

مداحی کودکان و نوجوانان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان اقدام به برگزاری دوره آموزش مداحی ویژه کودکان و نوجوانان (نوگلان حسینی و زینبی) به همراه سایر کلاس‌های تخصصی و فوق‌برنامه شامل آموزش قرآن، دروس اخلاق، احکام، سواد رسانه‌ای و ... کرده است.

این دوره شامل آموزش‌های مداحی و قرائت ادعيه، همراه با آموزش روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن و مفاهیم قرآن کریم است که با رویکرد شناسایی و تربیت استعدادها انجام خواهد شد. همچنین آموزش انواع و اقسام روضه‌خوانی، تکنیک‌ها، مهارت‌ها و فنون مرتبط، انواع شعر و ادبیات، تاریخ و مقتل و سیره بزرگان، بیان نکات و تجربیات کاربردی، اخلاق و سبک زندگی مداح، سبک‌سازى، صداسازی و تقویت و صوت و رعایت بهداشت حنجره از جمله سرفصل‌های دیگر این دوره خواهد بود.

تمامی کودکان و نوجوانان 8 تا 18 سال دختر و پسر می‌توانند در این دوره‌های آموزشی شرکت و تا پایان آذرماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام اقدام کنند. این دوره آموزشی فرصتی استثنایی جهت حضور دانش آموزان در فضایی شاد و کسب فیض از محضر اساتید مجرب است.

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره آموزش مداحی می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09179831685 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha