هیئات مذهبی طلایه‌داران انتقال فرهنگ فاطمی به مردم هستند
کد خبر: 4106403
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

هیئات مذهبی طلایه‌داران انتقال فرهنگ فاطمی به مردم هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: هیئات مذهبی، مبلغان و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) طلایه‌داران انتقال فرهنگ فاطمی به مردم هستند و رعایت شئونات اخلاقی توسط این قشر می‌تواند در انتقال این فرهنگ مؤثر باشد.

حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز، 21 آذرماه، در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: عزاداری در ایام فاطمیه ریشه در عمق مذهب دارد و هر کسی که پیرو اهل بیت(ع) است در این ایام به طور خودجوش در مراسم عزاداری شرکت کرده و همچنین زمینه را برای برگزاری مراسم عزاداری فراهم می‌کند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از برترین و عالی‌ترین شخصیت‌های عالم اسلام هستند که در بقاء و پایداری و نشر و ترویج اصل دین اسلام زحمات زیاد و رنج‌های سختی را متحمل شده‌اند. حضرت زهرا(س) را یک انسان کامل و مظهر همه صفات جمالیه و جلالیه خداوند بوده و الگوی کاملی برای دختران هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: بالا بردن فرهنگ جامعه، رشد فكر و انديشه مردم و رفع مشكلات و شبهات آنان از نقش‌آفرینی‌های درخشان فاطمه زهرا(س) بوده و آن حضرت از مسائل ساده گرفته تا پيچيده‌ترين مشكلات را پاسخگو بودند.

انصاری‌راد عنوان کرد: اصرار و ایستادگی بر حق، روشنگری و آگاهی‌ بخشی و کاملاً تابع ولایت بودن 3 ویژگی بارز حضرت زهرا(س) در مواجهه با دشمن بوده است. روش تربيتى و اخلاقى حضرت فاطمه(س) که برگرفته از دین اسلام است، بهترين شيوه و تجربه براى ساختن نسلى پاك و سعادتمند است.

وی اضافه کرد: پيروان و ارادتمندان مكتب اسلام، باید با بهره‌گیری از شیوه‌ها و ظرايف تربيتى حضرت فاطمه(س) در رشد و تربيت نسلى پاك و پيشرو همت کرده، سعادت دنيا و آخرت فرزندان خود را بيمه كنند. همچنین شناخت و عمل به زیبایی‌های معنوی سیره حضرت زهرا(س) باید در دستور کار شبکه تبلیغی این اداره‌کل قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان یادآور شد: هیئات مذهبی، مبلغان و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) طلایه‌داران انتقال فرهنگ فاطمی به مردم هستند و رعایت شئونات اخلاقی توسط این قشر می‌تواند در انتقال این فرهنگ مؤثر باشد.

انتهای پیام
captcha