ارسال آثار از 10 کشور به دبیرخانه همایش «مادران فاطمی»
کد خبر: 4103539
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

ارسال آثار از 10 کشور به دبیرخانه همایش «مادران فاطمی»

آثار پژوهشی و فرهنگی و رسانه‌ای از ۲۳ استان و 10 کشور عراق، سوریه، بحرین، الجزایر، پاکستان، افغانستان تایلند و کانادا به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

همایش مادران فاطمی در بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، همایش بین‌المللی «مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی» امروز، 9 آذر، با معرفی شهیده فاطمه نیک و با حضور علما و اندیشمندان اسلامی در بندرعباس در حال برگزاری است.

آثار پژوهشی و فرهنگی و رسانه‌ای از ۲۳ استان و 10 کشور عراق، سوریه، بحرین، الجزایر، پاکستان، افغانستان تایلند و کانادا به دبیرخانه این همایش ارسال شده است. از بین آثار فرهنگی و رسانه‌ای ۱۹ اثر برتر و ۳۸ شایسته تقدیر شدند. از بین آثار پژوهشی مقالات، پایان‌نامه‌ها و کتاب شش اثر برتر و ۱۲ اثر نیز شایسته تقدیر است.

یکی از اهداف برگزاری این همایش، معرفی هرمزگان به عنوان محور مقاومت و معرفی ام‌الشهدا شهیده فاطمه نیک به جهانیان عنوان شده است.

از سه هزار و ۱۶۵ اثر رسیده به دبیرخانه همایش، حدود ۲ هزار اثر در بخش فرهنگی و هزار و ۱۶۵ اثر در بخش پژوهشی است. از مجموعه آثار رسیده به دبیرخانه، هزار و ۹۰ اثر مربوط به کشور جمهوری اسلامی و ۷۵ اثر به کشور‌های عراق، لبنان، بحرین، یمن، افغانستان، پاکستان، کانادا و حجاز است.

انتهای پیام
captcha