دوران سربازی فرصتی برای كسب معرفت دینی و خودسازی است
کد خبر: 4102991
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

دوران سربازی فرصتی برای كسب معرفت دینی و خودسازی است

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه دوران سربازی فرصتی مغتنم برای كسب معرفت دینی، خودسازی و ادای دین به وطن است، گفت: رسیدگی به مشکلات کارکنان وظیفه از اولویت‌های ناجا است.

گزمه معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سرهنگ علیرضا گزمه، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان، امروز، 7 آذر، در نشستی با سربازان و کارکنان وظیفه در بندرعباس، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات، ارتقاء روحیه خدمتی و حفظ حرمت و کرامت کارکنان وظیفه از اولویت‌های ناجا است.

گزمه با اشاره به اینکه دوران سربازی فرصتی مغتنم برای كسب معرفت دینی، خودسازی و ادای دین به وطن است، عنوان کرد: نقش سربازان دلیر اسلام و انقلاب در طول 40 سال گذشته در شكست دشمنان در مقاطع مختلف بی‌نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: توجه به امر آموزش و ملاحظات حفاظتی همواره در طول خدمت باید مورد توجه سربازان قرار گیرد تا از آسیب‌ها و خطرات پیش رو مصون مانده و مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام دهند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در پایان پس از استماع مشکلات مطرح شده توسط کارکنان وظیفه، یادآور شد: رفع هرچه سریع‌تر مشکلات سربازان وظیفه باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha