بسیجیان در همه بزنگاه‌ها نخستین فریادرس مردم هستند
کد خبر: 4101835
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

بسیجیان در همه بزنگاه‌ها نخستین فریادرس مردم هستند

استاندار هرمزگان گفت: در زمان جنگ بسیجیان یاران واقعی رهبر معظم انقلاب بودند و امروز نیز در حوادث مختلف از سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی بسیجیان نخستین فریادرس مردم هستند و همواره نقش محوری ایفا می‌کنند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، امروز، دوم آذر، در همایش پیشگامان رهایی با تأکید بر اینکه دشمن تاب دیدن ایران قوی را ندارد، اظهار کرد: دشمن مدام در حال مشاهده دستاوردهای ایران اسلامی است و سعی دارد با ایجاد کمپین فشار حداکثری برای این کشور هزینه ایجاد کند.

وی افزود: دعوای امروز بر سر ایران قوی است؛ چراکه با حضور ایران قدرت‌های جدیدی در حال شکل‌گیری بوده و تغییرات در نظام بین‌المللی در حال رخ دادن است که دشمن به هیچ وجه این مطلب را برنمی‌تابد. ایران اسلامی قدرت اول منطقه بوده و همواره با کفر می‌جنگد. ما مدافعان جمهوری اسلامی ایران هستیم که برای اعتلای پرچم آن ۳۰۰ هزار شهید تقدیم شده است که در این شرایط حساس وظیفه داریم تا پای جان بایستیم.

استاندار هرمزگان بیان کرد: این بحران‌های ساختگی موجب شناخت بهتری از افرادی که همواره پای انقلاب هستند، به ما می‌دهند و از سوی دیگر افرادی که جبهه مقابل هستند را نیز مشخص می‌کند. آمریکا همواره در طول تاریخ نتوانسته بلوغ و قدرت سایر کشورها را ببیند و با انواع برنامه‌ها و فتنه‌ها سعی در فروپاشی آن نظام داشته، در خصوص انقلاب اسلامی نیز همین‌گونه بوده و آن‌ها نمی‌خواهند کشوری اسلامی دارای قدرت شود.

دوستی بیان کرد: با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان این آشوب‌ها نیز جمع خواهد شد اما باید حواسمان به گفته‌ها و ناگفته‌ها باشد. کسانی که در این مدت سکوت کردند باید در این صحنه واضح اعلام موضع کرده و با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب موجب شوند افراد کمتری فریب آمریکا برای گسست در جامعه اسلامی را بخورند.

استاندار هرمزگان با اشاره به سالروز تأسیس بسیج دانشجویی و طلبه، تصریح کرد: رسالت بسیج دانشجویی در حوزه فناوری و جهاد تبیین این است که باید در این زمینه میدان‌دار اصلی و پیشرو باشد. در زمان جنگ و زمانی که دشمن فتنه‌هایی مختلف علیه ملت داشته، بسیجیان یاران واقعی رهبر معظم انقلاب بودند و فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کردند. امروز نیز در حوادث مختلف از سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی بسیجیان نخستین فریادرس مردم هستند و همواره نقش محوری ایفا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha