روحانیون مستقر در مدارس پاسخگوی شبهات ‌روز جامعه باشند
کد خبر: 4099674
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

روحانیون مستقر در مدارس پاسخگوی شبهات ‌روز جامعه باشند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: روحانیون طرح امین و مستقر در مجموعه‌های آموزشی باید به صورت مستمر پاسخگوی سؤالات و شبهات به‌روز جامعه باشند.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، عصر روز گذشته، 23 آبان، در آیین افتتاحیه طرح تربیتی امین استان در شهرستان میناب، اظهار کرد: روحانیون پاسبان مرزهای دین در جامعه هستند و باید بدون هیچ توقعی، برای موفقیت اسلام، جوانان و جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به وجود طبیب دوار در گذشته، عنوان کرد: روحانیون باید مانند طبیب دوار اقدام به حضور در مناطق مختلف و طبابت روح کنند و حضور آنان در سراسر هرمزگان برای انجام فعالیت‌های تبلیغی از این دست اقدامات است. از بسترهای انجام وظایف روحانیون فراهم شده است. ارتقاء و تقویت مهارت‌های یک روحانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تقویت مهارت ارتباط با جوانان، تبلیغ و مدیریت فرهنگی از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

عبادی‌زاده با تأکید بر اهمیت آموزش‌های ضمن خدمت طلاب، عنوان کرد: آموزش‌های ضمن خدمت باید برای طلاب در مجموعه آموزش و پرورش الزامی شود؛ چراکه طلاب و روحانیون مستقر در مجموعه‌های آموزشی باید به صورت مستمر پاسخگوی سؤالات و شبهات به‌روز جامعه باشند و جنس سؤالات در حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی و بصیرتی نیز هرساله تغییر می‌کند و جدید می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: طلاب مشغول در مدارس باید جلسات مختلفی برای انجام هماهنگی، برنامه‌ریزی، هم‌افزایی ظرفیت‌ها و بیان چالش‌ها برگزار کنند تا شاهد برگزاری یک حرکت منسجم و قوی توسط طلاب و روحانیون باشیم.

انتهای پیام
captcha