فعالیت ۱۸۰ روحانی در مدارس طرح امین هرمزگان
کد خبر: 4099663
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

فعالیت ۱۸۰ روحانی در مدارس طرح امین هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۱۸۰ روحانی در مدارس طرح امین استان هرمزگان در حال فعالیت هستند و در مجموع بیش از ۹۰۰ روحانی نیز در سراسر استان در قالب همکاری با مدارس فعال هستند.

قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از اداره‌کل آموزش و پرورش استان، محمد قویدل، مدیرکل این نهاد، روز گذشته، 23 آبان، در آیین افتتاحیه رسمی طرح امین در شهرستان میناب، ضمن ابراز خرسندی از افتتاحیه این طرح در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: پیشینه طرح امین به ستاد همکاری‌های حوزه علمیه با آموزش و پرورش بازمی‌گردد و یکی از طرح‌های تربیتی و موفق است که به جرئت می‌توان گفت در دستگاه تعلیم و تربیت کشور نقش بسزایی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: طرح امین که در قالب تفاهم‌نامه همکاری میان حوزه علمیه و آموزش و پرورش منجر به یک برنامه هدفمند تربیتی شده است با حضور روحانیون در سراسر کشور و بویژه استان هرمزگان عملیاتی شد.

قویدل گفت: با تأکیدات نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان سال گذشته و سال جاری موفق به جذب ۱۸۰ نفر از روحانیون در مدارس شدیم که منجر به کسب رتبه اول در کشور شد و نقطه مثبت و برگ زرینی در همکاری مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: ماه‌های اخیر شاهد هجمه شدیدی از سوی معاندین و دشمنان در خصوص مدارس و حوزه‌های علمیه بودیم که توان خود را برای ضربه زدن به این دو قشر در جامعه گسیل دادند، اما نتوانستند باعث تزلزل در راه و هدف متعالی این دو بازوی ارزشمند نظام شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: علاوه بر جذب در طرح امین، پیگیر جذب قریب به ۲۵۰ نفر روحانی مربی پرورشی در دستگاه تعلیم و تربیت استان هستیم. همچنین بیش از ۹۰۰ روحانی نیز در سراسر استان در قالب همکاری با مدارس مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha