ضرورت استفاده از بستر مساجد و مدارس برای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی
کد خبر: 4098709
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

ضرورت استفاده از بستر مساجد و مدارس برای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه جنگ نرم مهم‌ترین ابزار ما دانش است و کتاب و کتاب‌خوانی وسیله دانش افروزی است، گفت: ضروری است که زمینه‌های گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را در مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها افزایش دهیم.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، 20 آبان، ضمن تسلیت سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم در سالروز ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰، اظهار کرد: امروز شاهد نهادینه شدن تفکر، آثار و برکات وجودی ایشان و دیگر شهدای عزیز کشورمان در پیشرفت صنعت موشکی ایران هستیم که در دنیا نظیر ندارد.

عبادی‌زاده تصریح کرد: این روزها رونمایی‌های جدیدی از موشک‌های بی‌نظیر ایران در دنیا ثبت می‌شود که به فرموده فرمانده هوا و فضای کشورمان چند نسل باید کار کنند تا به این سطح از پیشرفت دست پیدا کنند.

وی با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران توسط مجلس خبرگان، بیان کرد: در دنیای امروز فقط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اصل نظام و قانون اساسی خودش را به رأی ملت گذاشته است و هیچ‌کدام از کشورهای مدعی دموکراسی در غرب این کار را نکرده است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان عنوان کرد: عده‌ای بی‌اطلاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر این ادعا هستند که باید این قانون اساسی بعد از گذشت ۴۳ سال عوض شود و دوباره به رأی گذاشته شود اما باید بدانند این قانون بازیچه نیست و مورد قبول نظام و مردم است و احکام و قوانین به واسطه آن شکل می‌گیرد.

عبادی‌زاده با اشاره به فرا رسیدن سالروز عملیات فتح بستان و سوسنگرد، بیان کرد: جرقه اولیه پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس از عملیات سوسنگرد شروع شد که این مقدمه‌ای برای آزادسازی خرمشهر بود.

وی با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی، تصریح کرد: امروز در حوزه جنگ نرم مهم‌ترین ابزار ما دانش است و کتاب و کتاب‌خوانی وسیله دانش افروزی است؛ هر جامعه‌ای که مردم آن با کتاب انس بگیرند، می‌تواند جامعه‌ای متعالی و در سطح عالی پیشرفت باشد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه امروز رمز گشودن همه مشکلات، ارتباط جوانان ما با کتاب است و مردم ما باید با کتاب و کتاب‌خوانی انس بگیرند و این یار مهربان را رها نکنند، اضافه کرد: باید سرانه کتاب و کتاب‌خوانی را در استان گسترش دهیم و زمینه‌های ارتباط جوانانمان را با کتاب و کتاب‌خوانی در مساجد، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها افزایش دهیم.

عبادی‌زاده یادآور شد: جوانان امروز بدانند تهدیدهای داخلی و خارجی متوجه آن‌ها است البته دشمنان بدانند جوانان ما همیشه در صحنه هستند و حتی جوانانی که در آشوب‌ها هم از روی ناآگاهی ورود کردند، یک روز همین‌ها سرمایه ملت و مملکت می‌شوند و به فرمایش فرمانده سپاه پاسداران با همین‌ها به جنگ دشمنان می‌رویم.

انتهای پیام
captcha