کمک 3 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین در میناب
کد خبر: 4098200
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

کمک 3 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین در میناب

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان نیکوکار در قالب طرح «اکرام ایتام و محسنین» مبلغ 3 میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

اکرام ایتام و محسنین

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، کاظم صالحی، رئیس کمیته امداد شهرستان میناب، عصر روز گذشته، 17 آبان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در شهرستان میناب رشد ۵۸ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت حامیان نیکوکار در قالب طرح «اکرام ایتام و محسنین» مبلغ 3 میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد میناب کمک کردند، تصریح کرد: اکنون هزار و ۵۷۹ حامی نیکوکار با کمیته امداد میناب همکاری دارند.

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب در ادامه عنوان کرد: هدف طرح «اکرام ایتام و محسنین» تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام است که زمینه را برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ آمادگی خود را در این طرح اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha