آیین گرامیداشت دانش‌آموز شهید حادثه حرم شاهچراغ(ع) در بندرعباس برگزار شد
کد خبر: 4097876
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸

آیین گرامیداشت دانش‌آموز شهید حادثه حرم شاهچراغ(ع) در بندرعباس برگزار شد

آیین گرامیداشت شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) «آرشام سرایداران» در بندرعباس برگزار شد‌.

آئین گرامیداشت دانش آموز شهید حادثه حرم شاهچراغ در بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مراسم گرامیداشت شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) «آرشام سرایداران»، شب گذشته، 16 آبان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، جانشین فرماندهی قرارگاه ناوگان جنوب نداجا و  جمعی از مسئولین، فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در سالن ۷ آذر شهرک ولیعصر(ع) ناحیه دو بندرعباس برگزار شد.

محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این آیین، اظهار کرد: شهادت هم‌وطنانمان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شیراز بخصوص سه شهید دانش‌آموز را تسلیت عرض کرده و یاد و خاطره آنان را گرامی می‌داریم.

وی تصریح کرد: چنین اقدامات وحشیانه و ددمنشانه از سوی دشمن نه تنها در اراده ما در مسیر تداوم و سربلندی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران خللی وارد نمی‌کند، بلکه آن را مستحکم‌تر خواهد کرد. ما با تمام توان پای آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران ایستادگی خواهیم کرد.

قویدل با اشاره به اینکه دانش‌آموز شهید «آرشام سرایداران» در دوره اول ابتدایی در دبستان توحید ناحیه دو بندرعباس مشغول به تحصیل بوده است، عنوان کرد: شهادت و ترور ناجوانمردانه این دانش‌آموز عزیز و کلیه شهدای حادثه را به ملت شریف ایران خصوصاً معلمان و همکلاسی‌هایش تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام
captcha