برگزاری هشتمین مرحله طرح «قرار دوازدهم» در 9 بقعه متبرکه هرمزگان
کد خبر: 4097432
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

برگزاری هشتمین مرحله طرح «قرار دوازدهم» در 9 بقعه متبرکه هرمزگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از برگزاری هشتمین مرحله از طرح قرار دوازدهم در 9 بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد.

طرح قرار دوازدهم

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امروز، 15 آبان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اجرای طرح قرار دوازدهم هر ماه بسته‌های معیشتی به نیت امام دوازدهم (عج) بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هشتمین مرحله از طرح قرار دوازدهم در 9 بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در طی 7 دوره قبلی این طرح که از روز 12 اسفند ماه سال گذشته هم‌زمان با روز نیمه شعبان آغاز شده، بسته‌های معیشتی توسط مراکز افق امامزادگان سطح استان در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.

مهدیان ادامه داد: قرار دوازدهم با هدف ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی و ترویج معارف مهدوی و ارائه خدمات اجتماعی با محوریت امامزاده‌های شاخص انجام می‌شود. اجرای این طرح زمینه مشارکت همگانی در زمینه حمایت از نیازمندان فراهم را فراهم می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان بیان کرد: قرار دوازدهم استمرار طرح کمک‌های مؤمنانه‌ای است که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بر اساس دستور مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) اجرا شده و توجه به نیازمندان در دستور کار این طرح است که این طرح بر مبنای مشارکت مردم و با هدف جذب مؤمنان با عنوان «مهدی‌یاوران» در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

مهدیان در پایان یادآور شد: در شهرستان رودان، میناب، قشم، حاجی‌آباد و به ویژه در امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس 200 بسته البسه به ارزش ریالی بک میلیارد و 200 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha