ضرورت حضور حداکثری مردم هرمزگان در راهپیمایی 13 آبان
کد خبر: 4096705
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

ضرورت حضور حداکثری مردم هرمزگان در راهپیمایی 13 آبان

بسیج رسانه استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان بر ضرورت حضور قاطع، حداکثری و دشمن‌شکن مردم ولایتمدار استان تأکید کرد.

راهپیمایی 13 آبان در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، بسیج رسانه هرمزگان، امروز، 12 آبان، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان بر ضرورت حضور قاطع، حداکثری و دشمن‌شکن مردم ولایتمدار استان تأکید داشته و فرمول و رمز غلبه بر آشوب‌ها و ناآرامی‌های اخیر را حضور پرشور مردمی و فریاد رسا علیه آمریکا به عنوان سرمنشأ همه خباثت‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام کرد.

در متن بیانیه بسیج رسانه استان هرمزگان آمده است:

«بسم الله الحمن الرحیم

رخدادها و حوادث تأثیرگذار ۱۳ آبان در سه مقطع خاص، بیانگر وجوه متنوع و متمایزی از تاریخ ضدامریکایی و استکبار‌ستیزی ملت ایران بوده و نشان دهنده اهمیت راهبردی و تاریخ‌ساز این مصاف بزرگ است.

تبیین و تحلیل واقع‌بینانه و آینده‌نگرانه رویارویی «انقلاب اسلامی» و «نظام سلطه‌گر امریکا» از حساسیت ویژه دوره تاریخی حاضر حکایت می‌کند، به گونه‌ای که با قاطعیت می‌توان گفت: امروزه انگیزه و اراده استکبارستیزی در ملت ایران از دهه‌های گذشته بیشتر شده است و این به دلیل توالی نیرنگ‌ها و توطئه‌ها و خباثت‌های این رژیم جنایتکار علیه ملت‌های آزاده جهان به‌ویژه ملت رشید ایران بوده است.

زنده ماندن و فراگیری شعار مرگ بر آمریکا در فضای ملی، منطقه‌ای و حتی جهانی نشانگر پویایی ندای ابراهیمی خمینی بت‌شکن در روند حرکت ملت‌های حق‌طلب و استکبارستیز خواهد بود.

گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در اردوگاه فکری و محاسباتی انقلاب اسلامی و نظام سلطه معیاری مؤثر و تعیین کننده در سنجش پایداری بر هویت گذشته به شمار می‌رود.

از سوی دیگر مقابله هوشمندانه با نقشه‌ها و توطئه‌های جدید امریکا نیازمند تمسک و پای بندی به همان منطق استواری است که امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سالیان گذشته در مصاف با ایالات متحده تعریف و تبیین کرده‌اند و ملت ایران بر اساس آن همچنان شعار «مرگ بر امریکا» را زنده نگه داشته و موضع خود را در مبارزه بی‌امان با این جرثومه فساد قرار داده است.

سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و تکریم و تجلیل اراده و مجاهدت‌های تاریخ‌ساز و الهام‌بخش ملت غیور ایران در ستیز با شیطان بزرگ، بر حضور قاطع، حداکثری و دشمن‌شکن مردم ولایتمدار استان هرمزگان تأکید داشته و فرمول غلبه بر آشوب‌ها و ناآرامی‌های اخیر را حضور مردمی و سرکشیدن فریاد رسا علیه امریکا [به عنوان سرمنشأ همه خباثت‌ها] در راهپیمایی ۱۳ آبان می‌داند.

از این رو سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه، جوانان و نوجوانان، همراه و هم‌صدا با سایر اقشار مردم استان در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور منسجم و دشمن‌شکن خود را به نمایش خواهند گذاشت.»

انتهای پیام
captcha