امروز شنیدن حرف‌های جوانان و نوجوانان یک ضرورت است
کد خبر: 4095064
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
امام جمعه اهل سنت بندرعباس:

امروز شنیدن حرف‌های جوانان و نوجوانان یک ضرورت است

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان، فرزندان ما و محصول رفتار و تربیت ما هستند، گفت: مسئولان باید شرایطی را فراهم کنند تا حرف‌های مردم به ویژه جوانان و نوجوانان شنیده شود.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، شیخ یوسف جمالی، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، ظهر امروز، 6 آبان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهل سنت بندرعباس، ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در شاهچراغ شیراز، اظهار کرد: گرفتن اسلحه بروی مردم و کشتن افراد بی‌گناه محکوم است. عمل غیرانسانی توسط هر کسی و در هر کجا که منجر به کشته شدن افراد بی‌گناه شود، محکوم است و حادثه شاهچراغ شیراز نیز از این نوع است.

وی در ادامه با اشاره به حادثه یک ماه پیش زاهدان و جان باختن تعدادی از نمازگزاران، افزود: در این حادثه نیز افراد بی‌گناه زیادی کشته شدند اما اتفاق خوبی که امروز مطلع شدم و کاش زودتر اتفاق می‌افتاد، برکناری فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر بود. از این جهت خبر خوبی بود و قدم مثبتی در برخورد با مقصران حادثه است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با تأکید بر اینکه مسئولان باید بیشتر به حرف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان که معترض هستند، گوش دهند، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان فرزندان ما، جامعه و همین مسئولان بوده و محصول رفتار و تربیت ما هستند؛ آن‌ها خواسته‌ها و نگرانی‌هایی دارند که لازم است فضا برای آن‌ها فراهم کرده و حرف‌هایشان را بشنویم و به آن‌ها مجال بدهیم حرفشان را بزنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه به نفع جامعه است که فضای جامعه باز و حرف‌های مردم شنیده شود تا اگر نیاز بود تغییری در آن صورت بگیرد، یادآور شد: از مسئولان امیر نیز می‌خواهم این موضوع را جدی‌تر بگیرند تا تنش‌ها و درگیری‌ها بیشتر نشود.

انتهای پیام
captcha