ملت بصیر ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند
کد خبر: 4095056
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

ملت بصیر ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه دشمنان تصور می‌کنند با ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه اسلامی و ترور مردم بیگناه می‌توانند به اهداف خود برسند، گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و از این پس نیز خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، 6 آبان، در خطبه‌های نماز جمعه‌ این هفته بندرعباس ضمن محکومیت جنایت تروریستی شیراز، اظهار کرد: ملت ما از ابتدای انقلاب تاکنون همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است و حادثه تروریستی شیراز و انجام ترورهای کور، وضعیت فلاکت‌بار دشمنان ایران را به دنیا نشان داد.

وی تصریح کرد: کوردلان مثلث عبری، عربی و غربی هر سه، با هم همکاری کردند برای ایجاد آشوب و اغتشاش که با این قبیل اقدامات، ناجوانمردی خودشان و نظام استکباری را به نمایش گذاشتند. آنچه را که مردم مشاهده می‌کنند این است که دشمن هر وقت ناامید شود و به بن‌بست برسد، آنجا است که به حرکت‌های بسیار ناجوانمردانه و ترورهای کور روی می‌آورد. واقع کشتن و به شهادت رساندن کودکان و انسان‌های بیگناه در کدام مرام و آیینی پذیرفته است؟

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان عنوان کرد: این قبیل اقدامات در هیچ منطق و دین و آیینی وجود ندارد و همه می‌بینند که دشمنان ما به بن‌بست رسیده‌اند و تلاش‌هایشان در ابعاد مختلف جواب نداده است. آن‌ها تلاش کردند مردم را به بهانه‌های مختلف به کف خیابان‌ها بیاورند و با هوشیاری آحاد ملت، ناامید شدند و به نقطه‌ای رسیده‌اند که می‌خواهند از مردم ما انتقام بگیرند و برای حامیان انقلاب، هزینه درست کنند.

عبادی‌زاده با اشاره به اینکه دشمنان تصور می‌کنند با ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه اسلامی می‌توانند به اهداف خود برسند و از سر ناچاری دست به ترور مردم بیگناه می‌زنند، بیان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که سطح بصیرت و آگاهی مردم شریف ما برای تشخیص حق از باطل و برای تشخیص دوست از دشمن بسیار بالا رفته است.

وی ادامه داد: مردم ما آگاهانه و با بصیرت کامل، توطئه دشمنان را در روزهای آغازین آشوب‌ها خنثی کردند و درنتیجه دشمن به این حرکت‌های ناجوانمردانه روی آورد اما دشمنان ما از ابتدای انقلاب تاکنون، این ملت بزرگ را بارها آزموده‌اند و هر مرتبه با شکست مواجه شده‌اند و می‌بینیم که باز هم در محاسبات خود دچار اشتباه می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اضافه کرد: جنایتکاران و مستکبران دنیای غرب در روزهای آغازین انقلاب افراد و عناصر خودفروخته را مسلح کردند تا مردم را به خاک و خون بکشند. تنها کافی بود بر سردر یک فروشگاه یا مغازه‌ای عکس امام(ره) باید و آنگاه مردم را به شهادت می‌رساندند. مردم انفجارهایی که در مناطق مختلف ایجاد می‌کردند را فراموش نکرده‌اند.

عبادی‌زاده در پایان یادآور شد: منافقان و سازمان مجاهدین با جنایت‌هایی که علیه ملت خودشان انجام دادند درواقع دشمن را در بحث جنایتکاری، روسفید کردند، جنایات آن‌ها هنوز از حافظه ملت ما خارج نشده است. منافقان و مزدوران آن‌قدر مفلوک و بدبخت شده‌اند که هر مرتبه به یکی از دشمنان ملت پناه می‌برند، یک روز به صدام، یک روز به آمریکا و سایر جنایتکاران و امروز هم در آلبانی نشسته‌اند و برای فریب جوانان ایرانی برنامه‌ریزی می‌کنند. اینان تصور می‌کنند مردم ایران، گذشته‌شان را فراموش کرده‌اند!

انتهای پیام
captcha