جامعه اهل سنت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را محکوم می‌کند
کد خبر: 4094865
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
رئیس شورای عالی مدارس اهل سنت جنوب کشور:

جامعه اهل سنت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را محکوم می‌کند

رئیس شورای عالی مدارس اهل سنت و جماعت جنوب کشور حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز را محکوم کرد و گفت: جامعه اهل سنت نیز از وقوع این حادثه تروریستی متأثر شد و خود را همدرد خانواده‌های داغ‌دیده می‌داند.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، شیخ یوسف جمالی، رئیس شورای عالی مدارس اهل سنت و جماعت جنوب کشور، امروز، 5 آبان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گرفتن اسلحه بر روی مردم محکوم است، اظهار کرد: در شاهچراغ شیراز اسلحه بروی کسانی گرفته شد که در حال برپایی نماز مغرب بودند و این حرکت از سوی هر مسلمان و غیرمسلمانی محکوم و یک حرکت تروریستی به شمار می‌رود و به ‌طور یقین دین اسلام هم آن را نمی‌پذیرد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مسلمانان شیعه و تسنن ایران هیچ‌گاه از چنین حرکاتی حمایت نکرده‌اند، تصریح کرد: اقدام تروریستی در شاهچراغ شیراز دل همه را به درد آورد و یک روز سیاه را رقم زد.

شیخ جمالی این حادثه تروریستی را از طرف خود و شورای عالی مدارس اهل سنت و جماعت جنوب به خانواده جان‌باختگان تسلیت گفت و بیان کرد: جامعه اهل سنت نیز از وقوع این حادثه تروریستی متأثر شده و خود را همدرد خانواده‌های داغ‌دیده می‌داند.

رئیس شورای عالی مدارس اهل سنت و جماعت جنوب کشور در پایان یادآور شد: امیدواریم تمام عوامل پشت پرده این جنایت مشخص و به سزای اعمالشان برسند.

انتهای پیام
captcha