امروز انتقال حقایق انقلاب و کارآمدی نظام به مردم ضروری است
کد خبر: 4093388
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

امروز انتقال حقایق انقلاب و کارآمدی نظام به مردم ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: امروز مسئولان باید مسیر انقلاب، حقایق آن و کارهای انجام شده و کارآمدی نظام را به مردم منتقل و در راستای حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم گام‌های مؤثرتری بردارند.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، 29 مهر، در خطبه‌های نماز جمعه‌ این هفته بندرعباس، اظهار کرد: مسئولان باید مشکلات و گرفتاری‌های مردم را برطرف کنند. امروز که گرد و غبار فتنه‌های تجزیه‌طلب‌ها خوابیده است، بهتر می‌توان ابعاد آن را تبیین و بصیرت افزایی کرد و این مهم بر عهده دانشگاه‌ها و همه دلسوزان نظام اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر لزوم روشنگری ابعاد فتنه‌های دشمن در جریانات اخیر کشور، تصریح کرد: امام علی(ع) در خطبه ۹۲ نهج‌البلاغه فرموده‌اند بعد از پشت کردن فتنه، آگاه‌سازی کنید زیرا اثر آن بیشتر است. این فتنه محصول مثلث عبری، عربی و غربی بود که با کمک غربی‌ها و رسانه‌هایی مثل اینترنشنال سعودی که با پول عربستان و وهابیت و تأمین می‌شود، صورت گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان دومین گروه فعال در فتنه اخیر را گروه تجزیه‌طلب و ضدانقلاب‌های داخلی در داخل کشور دانست و عنوان کرد: در این آشوب‌ها سهم بازیگرانی که تحت تأثیر تبلیغات رسانه‌های عربی و غربی علیه مردم و این کشور با منافقین و دشمنان همراه شدند در حالی که نان این نظام را می‌خورند اما ادعای مردم‌داری دارند، نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

عبادی‌زاده با اشاره به اینکه مردم واقعی ایران کسانی هستند که در تشییع پیکر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عشق و وطن‌پرستی خود را به نظام اسلامی ایران و شهدا نشان دادند، افزود: لایه‌هایی از طبقات متوسط به بالا در کشور داریم که گاهی معترض هستند اما این‌ها ضدانقلاب نیستند، لذا تا می‌بینند آشوبگران ارزش‌های دینی کشور را زیر سؤال می‌برند، به مقدسات توهین می‌شود و دست‌های نظام استکباری روی تجزیه‌ کشور برنامه‌ریزی کرده صف خود را از آشوبگران جدا می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمن در این ۴۳ سال انقلاب اسلامی ناکام ماند و نتوانست حرکت انقلاب را تضعیف کند. دشمنان می‌خواهند برای مردمی که از انقلاب دفاع می‌کنند هزینه ایجاد کنند و با استفاده از نوچه‌هایشان در داخل کشور به جان مردم افتادند، مغازه‌های مردم را آتش زدند، به ارزش‌های مردم توهین کردند، با آلات سرد و گرم به جان مردم افتادند و همه این‌ها نقشه دشمن بود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اضافه کرد: دشمنان وقتی در مذاکرات برجام به بن‌بست رسیدند دنبال این بودند که مردم را در خط آشوب و بلوا بکشانند؛ چراکه دیدند دیپلماسی مستقیم مردم اجازه باج‌دهی را به آنان نمی‌دهد و جریانات اخیر فقط انتقام دشمن از دولت نبود بلکه از ملت ایران نیز انتقام گرفتند.

عبادی‌زاده با اشاره به اقدامات مؤثر و امیدبخش دولت سیزدهم و هجمه‌های دشمن علیه این دولت، افزود: با وجود نقایصی که در کشور و دولت وجود دارد اما این دولت در حال انجام اقدامات مؤثری است که باید بیش از پیش برای مردم روشنگری شود.

وی در پایان یادآور شد: در این استان مشکلات جدی در حوزه سلامت داریم، کمتر زمانی بوده که مردم به دفتر مراجعه کنند و مشکل کمبود دستگاه ام آر آی را تذکر ندهند. در حال حاضر در شهر ۷۰۰ هزار نفری بندرعباس تنها دو دستگاه ام آر آی در بیمارستان شهید محمدی و صاحب‌الزمان(عج) وجود دارد. مسئولان حوزه سلامت استان فکری اساسی به حال این مشکل کنند؛ چراکه تأمین این قبیل دستگاه‌ها جزو واجبات حوزه سلامت است.

انتهای پیام
captcha