حوادث اخیر جنگ روایت‌ها و نبرد احزاب رسانه‌ای بود
کد خبر: 4087473
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

حوادث اخیر جنگ روایت‌ها و نبرد احزاب رسانه‌ای بود

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: حوادث اخیر جنگ روایت‌ها و نبرد احزاب رسانه‌ای بوده که با میدان‌داری منافقان، خاندان ننگین پهلوی و آمریکا شکل گرفته است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، اول مهرماه، در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، اظهار کرد: در وقایع اخیر، ۸۰ درصد افرادی که به خیابان‌ها آمدند نوجوانان زیر ۲۰ سال بودند که به دلیل ناآگاهی دچار اشتباه شدند و در این ناآگاهی، حاکمیت، خانواده، دانشگاه، آموزش و پرورش و سایر نهادهای مؤثر مقصر هستند.

وی افزود: گروه دیگری هم در خیابان‌ها بودند که اراذل و اوباش بوده و به بلوا و آشوب و هتک حرمت نوامیس مسلمین و اماکن مقدس دست زدند که در هیچ قاموسی قابل‌پذیرش نیست. آشوبگری، در هیچ قاموس و کشوری پذیرفته نیست و نیروی انتظامی با مدارا و آگاهی‌بخشی، چهره و ذات کریه اراذل اوباش و دشمنان را به مردم شناساند.

 نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ضمن قدردانی از نیروی انتظامی، تصریح کرد: پلیس نیروی مظلومی است که به توصیه نظام فعلاً مدارا کرده و آگاهی بخشی می‌کند تا چهره دشمنان بهتر مشخص و شناخته شود. نیروی انتظامی و نظام اسلامی مقتدرتر از آن است که تعدادی اراذل بتوانند در برابر موج و خواست مردم کاری پیش ببرند.

عبادی‌زاده با اشاره به اینکه عدم اشاره رهبر معظم انقلاب به این موضوعات در بیانات اخیرشان، نشان‌دهنده کوچک و بی‌اهمیت بودن اقدامات آشوبگرانه اراذل و فرصت‌طلبان است، عنوان کرد: آنچه شاهد بودیم، جنگ روایت‌ها و نبرد احزاب رسانه‌ای بود که در چند محور شکل گرفت و میدان‌داری منافقان که ۲۰ هزار نفر از مردم ایران را قتل عام کرده‌اند یا خاندان ننگین پهلوی و سلطنت و همچنین آمریکا با کارنامه سیاهشان، مهم‌ترین تفاوت و ویژگی جنگ احزاب رسانه‌ای در وقایع اخیر است.

وی بیان کرد: در اولین محور، دشمنان تشکیک ایجاد کردند که مردم روایت‌های رسمی نظام را باور نکنند و هشتگ سازی و معتبرسازی سلبریتی ها و بازنشر شعارهای ساختارشکنانه محورهای دیگری از این جنگ رسانه‌ای است. نیروهای انتظامی و بسیج فرزندان ایران هستند و امیدواریم آن بخش از جوانان و نوجوانان نیز که دچار اشتباه شده‌اند به حدی از بلوغ و گاهی برسند که بتوانند دست‌های آلوده معاندان و دشمنان قسم خورده نظام را ببینند و تشخیص دهند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما پاسبانی و پاسداری از دین خدا و سنت رسول خدا(ص) و آشنایی جوانان ما با این شخصیت بزرگ اسلام است. وجود پیامبر گرامی اسلام(ص) تنها موجودی است که خداوند متعال به خاطر آن بر انسان‌ها و مؤمنان متن گذاشته است. سبک زندگی پیامبر اسلام(ص) باید در جامعه اجرا و فرزندانمان را با سیره آن‌ها آشنا کنیم.

عبادی‌زاده در ادامه تصریح کرد: سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل و نقدی که بر وضعیت امروز دنیا کرد، فرصتی مهم بود که با بهره جستن از فرصت حضور رسانه‌ای در نیویورک، بسیاری از جوسازی‌ها علیه ملت ایران را خنثی کرده است.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس، یادآور شد: این فرهنگ یک گنجینه است که ارزش‌های آن یک نرم‌افزار قوی برای تولید قدرت در جامعه اسلامی است. ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم تا در تمامی میادین عرصه‌های علمی، فرهنگی و جهاد تبیین موفق باشند.

انتهای پیام
captcha