انتشار فراخوان چهارمین جشنواره نبی رحمت در میناب
کد خبر: 4086561
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

انتشار فراخوان چهارمین جشنواره نبی رحمت در میناب

فراخوان چهارمین جشنواره فرهنگی - هنری نبی رحمت به همت کانون فرهنگی - هنری سقای حسین(ع) و به مناسبت هفته وحدت در روستای حکمی شهرستان میناب منتشر شد.

فراخوان چهارمین جشنواره نبی رحمت در میناب

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان، امین نعیمی کمال‌آبادی، دبیر جشنواره فرهنگی - هنری نبی رحمت، امروز، 28 شهریور، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی - هنری «نبی رحمت» به همت کانون فرهنگی - هنری سقای حسین(ع) و به مناسبت هفته وحدت در روستای حکمی شهرستان میناب برگزار می‌شود.

وی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ ناب نبوی و مهدوی، ایجاد رقابت سالم به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر، ایجاد انگیزه بین نوجوانان و جوانان برای ورود جدی به عرصه فعالیت‌های فرهنگی هنری، معرفی ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی به مدیران و آحاد مردم ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

دبیر جشنواره فرهنگی - هنری نبی رحمت تصریح کرد: اذان، سرود، نقاشی، چهل حدیث و روان‌خوانی قرآن از رشته‌های فرهنگی و هنری و فوتسال، دومیدانی، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، تیراندازی با تفنگ یادی از رشته‌های ورزشی این جشنواره است.

نعیمی کمال‌آبادی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد فرصت دارند تا 31 شهریورماه جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره‌های ۰۹۳۸۹۹۱۱۱۰۴ و ۰۹۱۷۹۱۰۹۰۵۳ ارسال و یا جهت شرکت در مسابقات نام‌نویسی کنند.

وی در پایان یادآور شد: آیین چهارمین افتتاحیه جشنواره فرهنگی - هنری نبی رحمت اول مهر 1401 و آیین اختتامیه آن نیز جمعه 29 مهرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha