نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در بندرعباس برگزار می‌شود
کد خبر: 4086508
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در بندرعباس برگزار می‌شود

هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و رژه ملی نیروهای مسلح مستقر در استان در کنار آب‌های خلیج‌فارس و گرامیداشت سالگرد این واقعه مهم و اثرگذار در تاریخ جمهوری اسلامی، نمایشگاه دفاع مقدس بندرعباس برپا و عملیات والفجر 8 بازسازی می‌شود.

اطلاعیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از 31 شهریورماه، هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، در بلوار ساحلی پارک صدف اسکله شهید حقانی بندرعباس برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه هر شب از ساعت 17 الی 22 خواهد بود.

یکی از بخش‌های نمایشگاه غرفه‌هایی است که در آن نقش اقشار مختلف جامعه در دفاع مقدس به نمایش درآمده و دستاوردهای این گنج تمام نشدنی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نمایش دستاوردهای سایر رده‌های نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی سپاه، پدافند هوایی و مجموعه تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد(ع) و نمایش جنگ‌افزارهایی که امکان نمایش آن برای عموم مردم وجود دارد بخش دیگری از نمایشگاه دفاع مقدس بندرعباس است.

بخش‌هایی از برنامه‌های نمایشگاه به صورت پخش مستقیم با همکاری صدا و سیما از طریق شبکه استانی مرکز خلیج‌فارس پخش می‌شود و در طول این 7 شب بخش‌های مختلف نیروهای مسلح به تبیین نقش خود در دفاع مقدس خواهند پرداخت.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های نمایشگاه دفاع مقدس در بندرعباس بازسازی عملیات والفجر 8 و نقش رزمندگان استان هرمزگان در این عملیات خواهد بود. در مرحله اول این عملیات و دستاوردهای آن به صورت کلی برای مراجعه‌کنندگان تشریح و سپس به صورت زنده بازسازی عملیات اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha