حکومت نسبت به فضاسازی غوغاسالاران علیه حجاب بی‌اعتنا باشد
کد خبر: 4084289
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

حکومت نسبت به فضاسازی غوغاسالاران علیه حجاب بی‌اعتنا باشد

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه حکومت اسلامی نباید به فضاسازی غوغاسالاران در مسئله حجاب اعتنایی کند، گفت: حجاب قانون اسلامی است و مردم باید وظایف خود را در این مسئله به‌درستی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان،  ظهر امروز، 18 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به مسئله آسیب‌شناسی اجتماعی درباره بی‌توجهی به پوشش و حجاب، اظهار کرد: الزام با اصل حاکمیت عجین است و در تمامی حکومت‌های جهان اصل الزام با قانون عجین است و اگر الزام در جامعه نباشد، قانون و مقررات نیز برقرار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی نباید به فضاسازی غوغاسالاران در مسئله حجاب اعتنایی کند، تصریح کرد: فرانسه حق حجاب برای دختران مسلمان در مدارس و دانشگاه‌ها را سلب می‌کند، اما همین حکومت‌ها قانون حجاب اسلام در ایران را اجبار حکومت می‌دانند و قانون هم‌جنس‌گرایی را در کشورهای خود پیاده می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه مصالح اجتماعی را باید بر مصلحت شخصی افراد مقدم دانست، اظهار کرد: حجاب قانون اسلامی است و مردم باید وظایف خود را در این مسئله به درستی انجام دهند، از طرفی ارگان‌های دولتی نیز باید در مسئله حجاب و پوشش در محیط اداری نسبت به انجام قانون و مقرارت مقدم باشند.

عبادی‌زاده با اشاره به سابقه بدعهدی آمریکا در مسئله برجام، بیان کرد: مقصرنمایی ایران در این مسئله یک بازی تکراری از سوی آمریکایی‌ها است. اینکه آمریکا در رسانه‌های خود ادعا می‌کند نظرات ایران سازنده نیست نشانه دشمنی آن‌ها با مردم ایران است.

وی ادامه داد: اگر همه حقوق ملت ایران در مسئله برجام ضایع شود و یا اگر این برجام مثل گذشته هیچ ضمانت اجرایی نداشته باشد و ایران به حقوق اقتصادی خود در سایه برجام نرسد،  از نظر آمریکایی‌ها نظرات ایران سازنده است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به سابقه بدعهدی‌ها، توافق‌های ناپایدار و زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اروپایی‌ها بیان کرد: فشارهای سنگین رسانه‌ای غرب علیه ایران صرفاً با هدف تسلیم کردن جمهوری اسلامی ایران و گذشتن از حقوق ملتش است، لذا مردم ایران به صدای رسانه‌ منحط غرب توجه نخواهند کرد.

عبادی‌زاده با اشاره به الحاق تجهیزات تخصصی و دفاعی و شناورهای «شهیدان سلیمانی، روحی و دارا» به نیروی دریایی سپاه، اظهار کرد: این اقدام یکی از افتخارات نیروی دریایی است که باعث وحشت و رعب دشمنان شد و بخشی از  این افتخار محصول توانمندی جوانان هرمزگانی است.

وی اضافه کرد: خط رسانه‌ای دشمن نشان داد آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از این توانمندی‌ دریایی و افتخارات نیروی دریایی سپاه ترس و واهمه دارند و همچنین هشدارهایی که فرماندهان نظامی ما نسبت به ایجاد حرکت‌های ایذایی در خطوط دریانوردی و لزوم مراقبت آمریکایی‌ها از آشفته کردن منطقه این ترس را دوچندان کرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: به تعبیر سرلشکر سلامی دوران پدرسالاری آمریکایی‌ها تمام شده است. دشمنان ما بدانند با یک ملتی روبرو هستند که دارای عزم و اراده است لذا به آمریکایی‌ها می‌گوییم: «آزموده را آزمودن خطاست.»

عبادی‌زاده در پایان به حضور تیم پزشکی مؤسسه محکم در استان هرمزگان اشاره کرد و یادآور شد: مؤسسه محکم، مؤسسه خیریه‌ای است که به درمان بیماران دچار ناهنجاری‌های مادرزادی که هزینه‌های گزافی هم دارد، کمک می‌کند. پزشکان مؤسسه محکم یک حرکت خداپسندانه پیرامون درمان کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی شروع کرده‌اند و این حضور یک فرصت برای مردم استان هرمزگان که از حضور این تیم پزشکی به صورت رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha