پیاده‌روی اربعین بهترین فرصت برای تقویت وحدت میان ایران و عراق است
کد خبر: 4082654
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

پیاده‌روی اربعین بهترین فرصت برای تقویت وحدت میان ایران و عراق است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: دشمن امروز به دنبال تضعیف جریان مقاومت است تا با ایجاد شکاف میان دو ملت ایران و عراق، به اهداف شوم خود دست پیدا کند و بهترین فرصت برای مقابله با این حرکت دشمن نیز در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی است که هرکدام از ما در این راهپیمایی باشکوه، سفیر برادری، ایمان و دوستی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، 11 شهریور، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به اهمیت حجاب و پوشش اسلامی و با بیان اینکه خط رسانه‌ای دشمن را با دقت شناسایی و مراقب باشیم در زمینه دشمن بازی نکنیم، اظهار کرد: واژه حجاب اجباری یکی دیگر از دسیسه‌های دشمن برای فریب بانوان در جامعه اسلامی است. پوشش وقتی به عنوان یک فریضه اسلامی به عنوان قانون تلقی می‌شود باید در جامعه اجرا شود.

وی ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی مرحوم آیت‌الله ناصری، اظهار کرد: این مرد بزرگ و انقلابی دو خصوصیت داشت. نخست فقیه مهدوی بود و دغدغه این مرد بزرگ این بود که مردم را برای طلیعه امر ظهور آماده کند. دوم یک فقیه انقلابی بود، در برهه‌های تاریخی از نظام اسلامی توانست خدماتی را به انقلاب و اسلام داشته باشد.

عبادی‌زاده همچنین هفته دولت و یاد شهید رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: دشمن امروز به دنبال تضعیف جریان مقاومت است تا با ایجاد شکاف میان دو ملت ایران و عراق، به اهداف شوم خود دست پیدا کند و بهترین فرصت برای مقابله با این حرکت دشمن نیز در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی است که هرکدام از ما در این راهپیمایی باشکوه، سفیر برادری، ایمان و دوستی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اربعین حسینی را بزرگ‌ترین حرکت تمدن ساز جهان دانست و گفت: دشمنان با تضعیف دولت عراق، به دنبال تضعیف حرکت میلیونی اربعین حسینی و جبهه مقاومت هستند. برخی از عناصر رژیم بعثی در جریانات شیعی عراق رخنه می‌کنند و لذا مردم عراق باید مراقب مارهای خوش‌ خط و خال که به دنبال تفرقه و شکستن اتحاد هستند، باشند. امروز دشمن می‌خواهد عراق را به سمت بی‌ثباتی و هرج و مرج و نام امنی ببرد تا القاعده و داعش را به صحنه بازگرداند. دشمنان در این مرحله وحدت شیعیان که اکثریت عراق است را نشانه گرفته‌اند.

عبادی‌زاده عنوان کرد: نباید اجازه دهیم که جبهه مقاومت که به سمت تمدن اسلامی گام برمی‌دارد آسیب ببیند و مراقب باشیم تا بستر را برای آمریکایی‌ها فراهم نکنیم و چشممان به مواضع رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشد.

وی ضمن تبریک کسب عنوان برتر از سوی استاندار هرمزگان در جشنواره کشوری شهید رجایی، بیان کرد: ما در استان هرمزگان مشکلات زیاد داریم که دولت انقلابی با برنامه‌ریزی درصدد رفع آن‌ها است. با خدمات شایسته و تلاش‌های خستگی‌ناپذیزی که استاندار و همکارانشان در مجموعه تشکیلات وابسته به دولت در استان انجام دادند، استاندار هرمزگان توانست رتبه برتر را به دست بیاورد و مورد تجلیل رئیس‌جمهور در هیئت دولت قرار گرفت. امیدواریم در سال‌های پیش رو با شتاب و سرعت بیشتری کارها دنبال شود و خلأها و مشکلاتی که استان دارد، مرتفع شود.

امام جمعه بندرعباس هفته پدافند هوایی را تبریک گفت و با اشاره به گذشت 14 سال از فرمان تشکیل مستقل این نیروی مهم و راهبردی در کشورمان با تدابیر فرمانده معظم کل قوا، اظهار کرد: پدافند هوایی با اقتدار توانسته ضمن تأمین نیازهای داخلی خود، حافظ آسمان ایران اسلامی باشد.

عبادی‌زاده تصریح کرد: مجموعه پدافند هوایی در کنار سایر نیروهای مسلح کشورمان نباید بگذارند در شرایط بحران مجموعه تأسیسات اقتصادی و کارخانه‌ها و مجموعه‌هایی که در کشورمان هستند، آسیب ببیند و در شرایط صلح و عادی نیز نگاه پیشگیرانه دارند که دشمن از بیرون تعرض نکند.

وی در پایان یادآور شد: امروز پدافند هوایی به نقطه‌ای رسیده است که با تولید تأسیسات داخلی، مشتریانی از کشورهای پیشرفته دنیا دارد و به جایی رسیده که دشمن جرئت ندارد حمله به کشورمان را حتی در ذهنش بپروراند.

انتهای پیام
captcha