ترویج فرهنگ اشتغال‌زایی توسط گروه‌های جهادی دانشجویی هرمزگان
کد خبر: 4080231
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

ترویج فرهنگ اشتغال‌زایی توسط گروه‌های جهادی دانشجویی هرمزگان

رابط دفتر نهاد معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی استان در راستای ترویج فرهنگ اشتغال‌زایی گام‌های مؤثری برداشته‌اند که کار بزرگی است.

حجت الاسلام احمدی رابط دفتر نهاد معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان

به گزارش ایکنا در هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد احمدی، رابط دفتر نهاد معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان، در آیین تکریم و معارفه رئیس این دانشگاه، اظهار کرد: از دکتر میرزاده، رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان که زحمات خالصانه و مؤثر بسیاری را متحمل شد، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: میرزاده در زمینه‌های علمی و تخصصی از سرمایه‌های موفق استان هرمزگان است و برای ایشان در طول مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین به دکتر صباحی زاده رئیس جدید این دانشگاه تبریک عرض می‌کنم. ایشان نیز از فعالین فرهنگی در جبهه انقلابی و ولایی استان است.

رابط دفتر نهاد معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان تصریح کرد: نگاه صباحی زاده توسعه علم در کنار توسعه فرهنگ است. شاید در نظر عده‌ای مسائل فرهنگی هزینه است اما درواقع سرمایه‌گذاری است. دانشگاه جامع علمی کاربردی شاید مورد غفلت واقع شده اما پتانسیل‌های که بسیاری دارد. ۹۰ درصد دانشجویان و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی از متخصصین فنی و مهندسی هستند.

احمدی عنوان کرد: با توجه به پتانسیل دانشگاه جامع علمی کاربردی در مسائل فنی و مهندسی و همچنین تأکیدات مکرر نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص حل مشکل بیکاری هرمزگان، این دانشگاه برنامه‌های خوبی در راستای تقویت اشتغال استان دارد. گروه‌های جهادی دانشجویان در راستای ترویج فرهنگ اشتغال‌زایی گام‌های مؤثری برداشته‌اند که کار بزرگی است.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از زحمات «مهدی میرزاده کوهشاهی» رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان تقدیر به عمل آمد و «محمود صباحی زاده» به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام
captcha