ضرورت افزایش کارکردهای مسجد در جامعه اسلامی
کد خبر: 4079212
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

ضرورت افزایش کارکردهای مسجد در جامعه اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه کارکرد مسجد در اسلام بسیار وسیع است، گفت: مسئولان باید علاوه بر بعد عبادی مسجد به بعد سیاسی و حاکمیتی آن نیز توجه کنند و مسجد محلی برای حل مشکلات باشد تا به افزایش کارکرد مسجد کمک شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، 28 مردادماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، اظهار کرد: امروز مذاکرات برجام، جنگ اراده‌هاست و دشمن می‌خواهد اراده خودش را به کشور ما تحمیل کند اما دستگاه دیپلماسی و مردم هوشیار هستند و چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: دشمن می‌داند که اراده ملت ایران قوی است و نمی‌تواند موردی را به کشور تحمیل و دیکته کند. دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری، منافع ملت ایران را در نظر گرفته است و به دنبال ضمانت اجرایی تعهدات مذاکره‌کنندگان هستند.

عبادی‌زاده تصریح کرد: برجام در حقیقت جنگ اراده‌هاست و دشمن می‌خواهد اراده خود را تحمیل کند اما دستگاه دیپلماسی و مردم هوشیار هستند و چنین اجازه‌ای نمی‌دهند. مذاکره‌ای که ضمانت اجرایی نداشته باشد و منافع ایران را تأمین نکند و یا بعد از امضا، آن را پاره کنند، فایده‌ای ندارد و مردم هم کاری به تبلیغات رسانه‌ای دشمن نداشته باشند و بدانند آنچه به دست خواهد آمد، به نفع کشور است و ایران برای اداره امور خود، معطل برجام نخواهد ماند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به روز صنعت دفاعی کشور، افزود: یکی از افتخارات کشور دانشمندان متخصص و جوان صنعت دفاعی هستند که با توانایی‌های خود دشمن را غافلگیر کرده‌اند. امروز استکبار و دشمنان به دلیل ظرفیت وتوان بالای دفاعی و نظامی کشور جرئت هیچ کاری ندارند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: برگ‌های برنده قدرت نظامی و دفاعی کشور یکی یکی نشان داده می‌شوند و اکنون در این عرصه ما صادرکننده هستیم. غربی‌ها باهدف اسلام‌ستیزی بیش از ۳۰ سال از سلمان رشدی که نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی بود حمایت کردند و حالا که به سزای اعمالش رسیده می‌گویند خلاف آزادی بیان است. سلمان رشدی به مسلمانان و پیامبر اسلام هتاکی کرد که به مجازات اعمال خود رسید.

عبادی‌زاده در پایان با اشاره به ۳۱ مرداد روز مسجد، یادآور شد: در اسلام کارکرد مسجد بسیار وسیع است. مسئولان باید علاوه بر بعد عبادی مسجد به بعد سیاسی و حاکمیتی آن نیز توجه کنند و مسجد محلی برای حل مشکلات باشد تا به افزایش کارکرد مسجد کمک شود.

انتهای پیام
captcha