آمیختن قرآن با ذهن و جان افراد از نتایج برگزاری مسابقات است
کد خبر: 4078824
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
امام جمعه کیش:

آمیختن قرآن با ذهن و جان افراد از نتایج برگزاری مسابقات است

امام جمعه کیش با تأکید بر ضرورت تبیین قرآن کریم توسط نیروهای انتظامی، گفت: هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم آمیختن این کتاب الهی با ذهن و جان افراد است.

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده، امام جمعه کیش، امروز، 26 مرداد، در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی فرماندهی انتظامی این جزیره، اظهار کرد: انس با قرآن بزرگ‌ترین افتخار برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و تعمیق این فرهنگ ضرورتی همیشگی است. حضور قرآن و برگزاری مسابقات قرآن در نیروهای مسلح و نظامی به برکت انقلاب اسلامی است.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم در نیروهای نظامی و انتظامی را آمیختن این کتاب الهی با ذهن و جان افراد دانست و خطاب به کارکنان انتظامی، عنوان کرد: تلاش کنید قرآن، این اثر هنری بی‌نظیر را برای فرزندانتان به صورت صحیح تبلیغ و تبیین کنید.

ضرورت توجه به مسائل قرآنی و معنوی پلیس تراز جمهوری اسلامی

سرهنگ علی‌اصغر جمالی، فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش نیز در این آیین، اظهار کرد: ۴۵ نفر از کارکنان منطقه انتظامی کیش این دوره از مسابقات استانی قرآن کریم شرکت کردند. این رقابت‌ها در 8 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ سه، پنج و ۱۰ جزء قرآن کریم، اذان، درک مفاهیم سطح ۱ و ۲ برگزار شد.

وی در پایان توجه به مسائل قرآنی و معنوی پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات اعلام کرد و یادآور شد: مسابقات سراسری قرآن کریم پاییز امسال برگزار می‌شود و ۱۶ نفر برتر به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha