مطالبه‌گری خبرنگاران به‌مثابه امر به معروف و نهی از منکر است
کد خبر: 4077125
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
امام جمعه اهل سنت بندرعباس:

مطالبه‌گری خبرنگاران به‌مثابه امر به معروف و نهی از منکر است

امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار از این قشر به عنوان ناظر بر اعمال خدمتگزاران یاد کرد و گفت: مطالبه‌گری خبرنگاران به‌مثابه امر به معروف و نهی از منکر است.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، شیخ یوسف جمالی، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، امروز، 18 مردادماه، در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار، با بیان اینکه خبرنگاران در هر شرایطی روایتگر لحظه‌ها هستند، اظهار کرد: خبرنگار حرفه‌ای در مسیر توسعه و آبادانی جامعه قلم می‌زند و در این راه روایتگر لحظه‌های واقعی است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار حرفه‌ای مسیر خود را بلد است و علاوه بر اینکه فعالیت خدمتگزاران را برای مردم گزارش می‌دهد، کجی‌ها را نیز به آن‌ها یادآوری می‌کند، تصریح کرد: فعالیت خبرنگاران و مطالبه گری آن‌ها همانند امر به معروف و نهی از منکر است و در چنین شرایطی است که می‌توان به داشتن جامعه‌ای سالم و پویا امیدوار بود‌.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان اینکه در اجتماع و عصری که ما در آن زندگی می‌کنیم، خبرنگاران مصداق واقعی آمرین به معروف و نهی از منکر کنندگان هستند، عنوان کرد: در این مسیر همه اقشار جامعه اعم از حاکمیت و مردم و قوانین و مقررات باید از این قشر حمایت کرده تا مصونیت شغلی داشته باشند چراکه در چنین فضایی شاهد جامعه‌ای پویا و رو به رشد خواهیم بود.

شیخ جمالی در پایان ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران در انعکاس رویدادها از آن‌ها خواست در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر لحظه‌ای درنگ نکنند و در مسیر فعالیتشان به بیان واقعیت‌ها بپردازند.

انتهای پیام
captcha